20 Ağustos 2011

Flormar- Oje #319

fm#319

Selamlar
Flormar'ın ojelerine bayılıyorum. Hem çok ucuzlar hem kaliteleri, sürümleri ve dayanıklılıkları harika! Daha ne olsun... Flormar deyip burun kıvıran insanları anlamıyorum...
Neyse ojeye dönelim. 319 numaralı oje Flormar'ın klasiklerinden biri. Ben ojelerde daha canlı renkleri tercih ediyorum bildiğiniz gibi. Ama temiz bir görüntü isteyenler ve sade bir şeyler arayanlar için oldukça ideal bu oje. Özellikle genç okuyucularımız için çok uygun olduğunu düşünüyorum.


fm#319-2

hnd

5 yorum:

gercekten güzelmiş bende flormar tercih ediyorum böle frenclerde beyazı pek sevmiyorum ne yalan söyliyim böle kırık renkler hoşuma gidiyor.

Çok güzel bir renk. Benim kurtarıcı ojem olur kendisi, giysi olarak her rengede yakışır

gercekten cok güzel french forever
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

Bloguna bayildim!!!!
Cok süper ve interesant!


www.laladycosmetics.blogspot.com

@LaLady: teşekkür ederiz ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More