17 Kasım 2011

MAC- Viva Glam Gaga 2 Lipstick&Lipglass

gaga1


gaga2


gaga3


gaga4


gaga5


gaga6


gaga7


gaga8


gaga9


gaga10



Selamlar
Viva Glam Lady Gaga ile ikinci bir renk çıkardı bildiğiniz gibi. Aylaaaar geçti ama anca yazabiliyorum bu yazıyı :(
İlk Viva Glam Gaga çok iddialı bir pembeydi hatırlarsanız. Bu renk ise nude renkleri tercih edenlere daha çok hitab ediyor. Normalde nude renkleri seviyor olmama rağmen bu renk benim için çok koyu oldu. İkinci resimde ise rujun üstüne gloss u uyguladım ve direk çamur gibi bir görüntü elde ettim :(
İlerleyen günlerde bu ikiliyi satış blogumuzda görebilirsiniz. İlgilenenlere duyurulur!!

hnd

6 yorum:

renk benim de hoşuma gitmedi:(

İkisi bir arada hoş olmamış lipgloss'a kıymamalısın bence sorun rujda gibi :)

CURCUNAM

bende böyle "nude"lari kendime yakistiramiyorum fazla, ruju´unda bencede sorun, benimde öyle bir mac rujum vardi ayni duruyordu dudaklarla "birlesmiyordu" bir türlü : )

@Curcunam, @viva: yani aslında piyasaya çıktığı hafta aldım ruju. yani bozuk olması fln mümkün değil. ya ayrı ayrı kullanıcam ya da hiç kullanmicam :D açıkçası renk koyu geldi bana. her şekilde elden çıkaracağım gibi görünüyor.

lutfen satis bloguna koy lutfen lutfen lutfen :)

@Anonymous: Teyzeme hediye ettim bir süre önce bu ruju. :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More