15 Kasım 2011

Stila- Backstage Eye Shadow Palette

stilabsp

Selamlar

Uzun bir süre önce Stila'dan aldığım Backstage isimli far paletinden söz edeceğim sizlere bugün.
Palet yukarda gördüğünüz cici kutunun içinde geliyor.

stilabsp2

Plaetin üstü böyle. Kağıttan kabartma çiçekler var üstünde. Çok hoş duruyor bence.


stilabsp4

Paletin içinde 6 far bulunmakta.

stilabsp5


stilabsp3


stilabsp6


stilabsp7

Swatch lardan görebileceğiniz gibi farlar çok pigmentli. Swatch yaparken altlarına baz sürmedim her zamanki gibi. Farların yapıları yumuşacık. Urban Decay'in en sevdiğimiz farları gibi dokusu :) Ben özellikle Poetic ve Coal isimli farlara bayıldım.


hnd

2 yorum:

cooooooooook güzelmis bence, cok begendim!! Almanyada Stila markasi yok ama ingiliz blogculardada görüyorum hep, güzel ürünleri var, özellikle senin far paletindeki isiltili, yesilimsi ve kahverengili far cok hosuma gitti, cok güzel görünüyor, güle güle kullan canim : )

@viva: eveet çok güzel yapılarıı :) bu kadar zamandır hep bir önyargı vardı içimde ama yersizmiş... sağol :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More