12 Kasım 2011

LA Girl- Immense Mascara

la girl immense 1


Selamlar
Çok uzun süre önce cherry culture'dan 5$ a almıştım bu maskarayı. Hatta 2 tane almıştım ve 2 side bitti!! 5$ lık bir maskara olmasına rağmen çok severek kullandım.

la girl immense 2

Bu maskarayı almama sebep olan şey fırçası oldu. Kesinlikle hayal kırıklığına uğratmadı bu fırça beni. Maskaranın uygulanmasını çok kolaylaştırıyor. Gözün iç kısmında bulunan kirpiklere kadar rahatça ulaşabiliyorsunuz.

Aşağıdaki resimlerin ilkinde bir gözüme uyguladım sadece. Kaşlarıma yapışmış olan şeylerin ne olduğu konusunda bir fikrim yok. Görmezden gelin :)

la girl immense 3

Kirpiklerimi hem daha dolgun gösterdi hem de daha uzun.

la girl immense 4

5$ lık bir maskara için oldukça iyi bence. Siz ne dersiniz?

Ürüne Türkiye'den monzalime.com dan ulaşabilirsiniz.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More