23 Kasım 2011

Golden Rose- Matte Nail Lacquer #01

grmat1


grmat2



Selamlar
Bildiğiniz gibi Golden Rose geçenlerde mat oje koleksiyonu çıkardı. Genel olarak Golden Rose ojelere çok sıcak bakmadığımı biliyorsunuz. Bana göre pigmentasyonları az. Bu ojeyide sürerken en büyük korkum buydu fakat beklediğim gibi çıkmadı. Hem şişedeki renge kolayca ulaştım hem de sürümü gayet iyi. Tek sorun pek dayanıklı değiller gibi geldi bana. Sürdükten bir sonraki gün, tırnak uçlarımda ojelerin minik minik soyulmaya başladığını farkettim. Öyle çok belirgin değildi tabi. Ben çok yakından baktığım için farkediyordum. Ama şöyle bir olay var. Ne bulaşık yıkıyorum ne yemek yapıyorum. Gün içinde elimi yıkadığım zamanlar haricinde elim suya deymedi. O akşam banyodan sonra soyulmaların biraz daha arttığını farkettim. Eğer her gün farklı oje süren biriyseniz bu söylediklerim umrunuzda olmaz tabi ama sürdüğünüz ojeyi 3-4 gün kullanmak istiyorsanız ojenin yanında ojenizi koruyan bir ürün daha kullanmanızı tavsiye ederim.

-Ürün firma tarafından denememiz için yollanmıştır.-

hnd

2 yorum:

ben de bu renkten aldım,sevdiğim yanı hemen kuruması :):)

@luzumsuzisleruzmani: bütün mat ojelerde var o özellik :) belki bu yüzden bu kadar sık mat oje kullanıyorumdur :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More