19 Ocak 2012

MAC- Fashion Flower

Selamlar
Çooook geciktirdiğim bir yazı daha... :(
Eski düzenime geri dönebilsem çok sevineceğim. Yorumlara ve maillere de cevap veremiyorum. Umursamadığımdan değil inanın. Sınavlarım yeni bitti vs vs... Genel bir update yazısı yazacağım yakında sıkı takipçilerimiz için. Bu arada çok alakasız olacak ama aklıma gelmişken yazayım. Yılbaşı çekilişi yapacağımızı söylemiştim. Gecikmelide olsa yapılacak. Merak etmeyin. Ama daha çekiliş için hediye alma fırsatım olmadı. Bugün Cadde'ye gittiğimde bir şeyler bakmayı planlıyorum.
Neyse konumuza gelelim. Fashion Flower, MAC'in 2011 yaz sezonu için çıkartmış olduğu koleksiyonlardan biri. Ürünler elime Eylül'de geçti ama ben anca vakit bulabiliyorum yazmaya :(
Bu koleksiyon Türkiye'ye gelmedi maalesef. Gelseydi eğer birçok kişinin ilgileneceğini düşünüyordum.
Koleksiyonda 4 ruj, 3 lipgelee, 6 far ve 2 beauty powder bulunuyordu. Ürün paketleri MAC'in klasik paketlerindendi. Farklı bir şeyler yapabilirlermiş aslında... Ama bu açığı, farların ve beauty powder ların üzerine çiçek kabartması yaparak kapamışlar. Sevimli olmuş bence... Zaten bu koleksiyona beni en çok çeken şeyde bu oldu.

Beauty powder ların ikisinide aldım. Alpha Girl, repromote bir ürün (5 kelimeden 3 ünün İngilizce olduğu bir cümle kurarak kendimi güldürdüm az önce). Daha önce Heatherette koleksiyonunda çıkmıştı ve çok talep görmüştü. Henüz kullanma fırsatı bulamadım. Swatch lardan görebileceğiniz gibi çok pigmentli değil ama bunun sebebi ürünün beauty powder oluşu. Çoğu beauty powder da bu sorunla karşılaşıyoruz. Ama daha fazla renk vermesini istediğinizde daha fazla ürün uygulayarak istediğiniz rengi elde edebiliyorsunuz. İkinci beauty powder Light Sunshine. Bu ürün sınırlı üretim. Oldukça başarılı bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum. Şu aralar Lightscapade imle aşk yaşıyor olduğum için kendisini çekmeceye kaldırdım ama gün gelecek ve o çekmeceden çıkacak. Sonsuza kadar saklanamazsııııın!!!

alphagirl1


alphagirl2


lightsunshine1


lightsunshine2


bpswatch


Farların hepsini aldım. Aralarında en sevdiklerim Bows&Curtseys, Groundcover ve Lucky Green oldu. Bows&Curtseys ve Groundcover ı annem direk hacıladı. Lucky Green çok kullanacağımız bir renk değil ama fara bayıldım. Free To Be ve Fresh Daisy çok özel renkler değil. Almasamda olurmuş... İlerleyen günlerde satış blogumuzda görebilirsiniz bu iki farı. Aqua çok özel bir renk değil ama idare eder. Aqua'nın resmini silmişim sanırım. :( Kızdım kendime... Ama swatch lardan rengi görebilirsiniz. En alttaki Aqua.

bows&curtseys1


bows&curtseys2


freetobe1


freetobe2


freshdaisy1


freshdaisy2


groundcover1


groundcover2


luckygreen1


luckygreen2


farlar2


farlar1


Lipgelee leri pas geçtim. Rujlardan ise sadece Ever Hip'i aldım. Maalesef benim çatlak dudaklarıma göre bir ruj değil. Bunu da satış bloguna koymayı planlıyorum.


everhip1


everhip2


everhip3


everhip4

Umarım hoşunuza gitmiştir bu yazı. Kendinize iyi bakınn!!!

hnd

2 yorum:

Dudağındaki rujun rengi nefiss! :))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More