23 Ocak 2012

LA Colors- Intense Bright Polish- Amp'd

amp'd-1



Selamlar
Bu 4 lü oje setini cherryculture dan 6$ a almıştım. Ojelerin yapıları ve sürümleri genel olarak başarılı. Pigmentasyonlarıda hiç fena değil. Bu fiyata bu kadar iyi ürünler beklemiyordum açıkçası. Fiyat ve kalite açısından Flormar'la yarışamazlar tabi ama yinede iyiler. Bu serideki renkler pek benim tarzım olmadığı için arkadaşlarıma hediye ettim. Seride 2 tane daha set bulunuyor. Onlarıda yakında blogda görebilirsiniz.


amp'd-2


amp'd-3


amp'd-4


amp'd-5


hnd

5 yorum:

Maviyle,sondaki pembe süpermiiiş ! Bi zamanlar ben de cherry den bunlardan alma teşebbüslerine bulunmuştum ama hep vazgeçmiştim nedense :D

selam cherryculture dan türkiye ye sorunsuz alışveriş yapılabiliyormu malum koztmetik alışveriş yasağından falan sonra?

kozmetik yasağı halen sürüyor. paketiniz gümrükte takılacaktır. :(

bulunmayacak renkler değiller zaten. türkiye'de çok benzerlerini bulabilirsin. :) öyle avut kendini :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More