12 Ocak 2012

Golden Rose- Wet&Dry Eyeshadow Palette #5

grpalet1



grpalet2


Selamlar
Çok olumlu bir review olmayacak bu. Baştan uyarıyorum sizleri :)
Bu paleti 3 sene önce almıştım yanılmıyorsam. Ne kadar yanlış bir renk seçimi yapmışım... En koyu renk hariç gerisi kullanacağım renkler değil. Bu yazıdan sonra bir arkadaşıma hediye edeceğim. Bu arada bu konuyada bir açıklık getireyim yeri gelmişken. Olumsuz review larımdan sonra o ürünlere talip olan arkadaşlar çıkabiliyor. Ben kullanmadığım ürünleri önce anneme paslıyorum. O da kullanmazsa eğer yakın akrabalarıma ya da arkadaşlarıma vermeyi tercih ediyorum. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum beni...
Neyse... Lafı yine sakız gibi uzattım.
Palet, adı üstünde, ıslak ve kuru kullanılabilen farlardan oluşuyor. Ama maalesef kuru kullanımda yukarda gördüğünüz renklere ulaşmak için ciddi anlamda çaba sarfetmeniz gerekiyor. Far bazının üzerine en iyi fırçalarımı kullanarak uyguladım ama deliriyordum az daha... Ama ıslak kullanımda sonuç gayet güzel. Bunun haricinde bir dökülme problemi yaşamadım.
Tekrar alacağım bir ürün değil. Piyasada bundan daha başarılı bir çok seçeneğiniz mevcut.

hnd

2 yorum:

bende de bi ucyil kadar once aldigim kahverengi tonlarinda olani var. her nekaar kullanmasam da atmaya kiyamiyorum bir turlu :D

ben de aynı durumdayım işte. en azından arkadaşlara vereyimde birilerinin işine yarasın ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More