17 Ocak 2012

Inglot- Far Paletlerim

inglotpalet1



inglotpalet2


inglotpalet3


inglotpalet4


Selamlar
Bugün sizlerle Inglot paletlerimi paylaşmak istedim. Elimde maalesef çok az sayıda Inglot far var. Yapılarıını, sürümlerini, pigmentasyonlarını çok seviyorum ama Urban Decay'in far paletlerinden hiç kullanma fırsatı bulamıyorum bunları. Hatta MAC farlarımıda en son ne zaman kullandım hatırlamıyorum :(
Neyse Inglot'a geri dönelim. Farlar tek kelimeyle harika. Markanın farları çok geniş bir renk yelpazesine sahip. Biri bana çok spesifik bir renk sorduğu zaman 'Git Inglot'a bak. Orda kesin vardır.' diyorum. Geniş renk yelpazesinin haricinde farlara istediğiniz boyutta ulaşabiliyorsunuz. Yani küçük yuvarlak, büyük yuvarlak, kare... Her birinin içindeki ürün miktarı farklı. Bu yüzden az kullanacağınızı düşündüğünüz bir rengi küçük boyda, her gün süreceğinizi düşündüğünüz bir farı en büyük boyda alabilirsiniz.
Son olarak söz etmek istediğim şey far paletleri. Inglot'ta da MAC'te olduğu gibi kendi paletinizi yapabiliyorsunuz. Ama Inglot size bu konuda MAC'ten daha fazla özgürlük tanıyor.
Freedom System'da 10 lu, 5 li, 4 lü ve 2 li kare far paletlerine ve 10 lu ve 5 li yuvarlak far paletlerine ulaşabiliyorsunuz. Yukarda resimlerini gördüğünüz paletleri kaldırmışlar sanırım. Bu paletlerin içine kendi seçtiğiniz farları koydurtabiliyorsunuz.
Inglot far paletlerinin tek sevmediğim yanı palete yerleştirildikten sonra farları tekrar paletten çıkaramıyorsunuz sanırım. Yanılıyorsam, bir yolu varsa vs... yorum bırakın lütfen ^^
Yukarda resimlerini gördüğünüz farların numaralarını sırf bu yüzden sizlerle paylaşamıyorum. Bu minicik kusur benim MAC paletlerini tercih etmeme sebep oluyordu ama MAC'te 4 lü far paletlerini değiştirip beni çileden çıkardı. Tanrı 15 li far paletini korusun!!!
Son olarak eklemeden geçemeyeceğim şey şu: Inglot internetten satış yapsa çok kral olurdu! Yani Anadolu yakasında benim gittiğim yerlerde Inglot bulunmuyor. Geçenlerde Optimum Outlet'te açılmış ama orası neresi bilmiyorum :) Şöyle bir Palladium, Bağdat Caddesi, Kadıköy şubesi olsa ne güzel olurdu...

hnd

7 yorum:

kuvvetli bir mıknatısladene istersen ben öle yapıyorum....:)

Ben de 3lü palet kullanıyorum,ama malesef bende kalıcı olmadı,bazla bile :( Farları ters cevirip elinin üzerine sallayıp arkadan pıtpıtlarsan (tuhaf oldu ama :) ) çıkıyor )

ınglot capitol boyner'in içinde var.

:) nerden bulcam kuvvetli mıknatısı? bi de numaraları yazıyor mu pot ların altında?

uzun süreli denemedim ben. ama kıllandım şimdi. bir ara denerim. ya benimki öyle arkadan pıt pıt la fln çıkmıyor. :( denedim... mıknatıs şart anlaşılan :D

teşekkürler bilgi için :)ama capitol çoook ters bana :(

2. paletn renklerını daha cok sevdm ben harıka :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More