31 Ocak 2012

Urban Decay- Moonshine Cream Highlight

moonshine1



Selamlar
Urban Decay krem aydınlatıcılarını 2011'in başında çıkarmıştı. Şubat ya da Mart olması lazım... Yanlış hatırlıyorda olabilirim.
Bu ürünün 4 rengi mevcut. Moonshine aralarında en açık renge sahip olanı. En alttaki resimde görebileceğiniz gibi çok güzel bir inci ışıltısı veriyor bu ürün. Ben ürünü parmaklarımla uygulayıp yedirmeyi tercih ettim. Bunun haricinde paketin üzerindeki desen çok hoşuma gitti. Urban Decay işte... Yaptımı tam yapıyor... :p
Geçenlerde satış blogumuzda görmüşsünüzdür belki... Ben bu güzelliği sattım :) Bu kadar beğenmeme rağmen satmamın sebebi rengi. Keşke Sin rengini alsaymışım. Bu renklerde aydınlatıcılarımın sayısı aldı başını gitti. Toz ürünlere bir şey olmuyor ama krem ürünlerde bozulma riski daha fazla biliyorsunuz. Ürün çekmecemde boş boş duracağına onu, benim kadar sevecek yeni annesine gönderdim bile.


moonshine2


moonshine3


moonshine4

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More