12 Ocak 2012

Flormar- Oje #016

flormar016-1



flormar016-2


Selamlar
Elimde bulunan Flormar'ın klasik ojelerini bloga koyup bitirmek için ciddi bir çaba sarfediyorum farkındaysanız. 5-10 tane daha var. Bu ojeler için söylenecek pek bir şey olmuyor bildiğiniz gibi. Her yazıda söylediğim şeyleri tekrar ediyorum ve yine edeceğim. Maksat blog arşivinde bulunmaları.
Bildiğiniz Flormar ojelerinden... Sürümü, pigmentasyonu, kullanımı her zamanki gibi gayet başarılı. Böyle renkler pek tarzım değil biliyorsunuz. Bu resimleri çeker çekmez ojeleri silip çılgın renklerime geri dönüş yapıyorum :)
Bu arada nerdeyse her gün 1 oje yazısı yayınlıyorum blogda. Ama elimde gereğinden çooooook oje var ve ömürleri çok uzun olmuyor. Bu yüzden birkaç ay daha bu şekilde gidip elimdekileri bloga koyup diğer ürünlere daha çok ağırlık vermeyi düşünüyorum. Umarım blogun bir oje bloguna dönüşmeye başladığını düşünmüyorsunuzdur. :)


hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More