10 Ocak 2012

MAC- Frayed To Order Oje

frayedtoorder-2



frayedtoorder-1


Selamlar
MAC Jeanius yazımda aldığım ojelerden birinin kırık geldiğini söylemiştim hatırlarsanız. Dayanamayıp tekrar aldım aynı ojeyi. Mat inci görünümlü oje fikri oldukça ilginç gelmişti fakat boşuna almışım... Hiç hoşuma gitmedi. Fena durmuyor görünüşü ama sürümü oldukça zordu. MAC ojelerin genelinde olan fırça sorunsalı bunda da vardı ama resimdeki görüntüyü elde edebilmek için 3 kat oje sürmem gerekti. Buna rağmen fırça izleri görünmeye devam etti. Bu ojeye 2 kere para vermiş olduğum için kendime gülüyorum sadece :)

hnd

8 yorum:

cnm iyi günlerde kullan aynı renk Flormar'da supershıne 21 nosunda var inci beyazı oda çok ama çok benzıyorlar ;) bulabılırsen bak sevgiler..

çok güzel bir renk,güle güle kullan :)

beğenmediysen ben seve seve sürerim cnm :) kargoyu bile ben karşılarım hiç mac ojem olmadı :/ :)) küçük emrah tarzından çıkıp blogger kişiliğime bürüneyim..
vallahi ben bayıldım,istiyorum,seve seve 3 le 5 kat sürerim ben :)

rengini çok beğendim tabi kullanımında ki zorluğu bilemem ama renk çok hoş :)

bu renkler pek tarzım değil ama ilgilenen arkadaşlara duyurulur!! :)

satış bloguna koyarım belki...

zevk meselesi tabi. mesela ben ojelerime 'bu nasıl renk be!!' tepkisi almadan rahat edemeyenlerdenim :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More