31 Ocak 2012

MAC- Marine Life

marine life1



Selamlar
Öncelikle 'Ne alaka?' demeyin lütfen :) Bu kadar MAC yazısı yazan bir blogger olarak Marine Life ı bloga koymadığımı farkedince yıkıldım!! Bilmeyenleriniz için söylüyorum, Marine Life MAC'in 2010 yaz koleksiyonu olan To The Beach'in en öne çıkan ürünüydü. Bende hırs yapıp Türkiye'den almayı başarmıştım kendisini. Ama bu ürünü aldığım dönem blog pek aktif değildi hatırlarsanız. Hani bir süre ortadan kaybolmuştuk... :)
Neyse nostalji turumuza burda son verip ürüne dönmek istiyorum. İtiraf ediyorum... Ben bu ürüne bir süre öncesine kadar elimi dahi sürmedim. Üzerindeki altın renginin spray olduğunu ve kullandıkça gideceğini bildiğim için dokunmaya kıyamamıştım. Ama bunlar kozmetik, turşusunu kurmanın manası yok...

marine life2

Neyse... Ben bir hevesle, ellerim titreye titreye swatch yaptım. Ve işte o an yıkıldım... Yani her seferinde temptalia'ya güvenip bir şeyler alıp sonra hayal kırıklığına uğramaktan sıkıldım. Yanlış anlamayın... Ürün kalitesiz ya da kötü değil. Ama gözümde öyle bir büyütmüşüm ki bu ürünü... Yani koleksiyon yapıyorsanız kesinlikle koleksiyonunuza eklemeniz gereken bir parça ama rengi çok özel değil. Ayrıca üstündeki spray yüzünden fazla turuncu durdu bende... Neyse... Spreyi aşıp alt kısma ulaştığımda daha düzgün duran bir renge ulaştım. Ama söylediğim gibi çok özel bir renk değil. Bende bu renge benzer onlarca allık mevcut...

marine life3

Bütün bu söylenmelerim, kendisini sevmediğim anlamına gelmiyor. Eskisi gibi sevip bağrıma basmaya devam edeceğim ama artık makyaj dolabımdaki ona özel yerden çıkıp günlük kullanıma açılsa iyi olur :)

hnd

4 yorum:

Tam benlik bi allık bu bayıldım, nasıl gözden kaçırmışım kendisini? inanamıyorum kendime :)

bende merak ediyordum bunu demek şaşırtmıyor..zaten Mac in hangi allığı şaşırtıyor ki...Bu konuda Nars bir numara bence hem renklerin eşsizliği hemde yapıyla ve her allığı simli olmasına rağmen doğal ötesi duran Chanel !

bulabilirsin benzerlerini :)

NARS allıkları herkes çok övüyor ama beni yeterince çekmediler bunca zamandır. Chanel konusunda katılıyorum ama :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More