6 Şubat 2012

MAC- Exxxhibitionist Kissable Lipcolour

exhibitionist1



Selamlar
Bir süre önce MAC'in Peacocky isimli bir koleksiyonu çıkmıştı hatırlarsanız. Bu koleksiyondan sadece bu ürünü aldım. Kissable Lipcolour lar ilk defa bu koleksiyonla birlikte karşımıza çıktı diye hatırlıyorum. Formüllerine bayıldım. Öncelikle pigmentasyonları çok iyi. Oldukça yumuşak bir yapıları var. Ağır bir his bırakmıyorlar dudağınızda ve kesinlikle yapış yapış değiller!!!


exhibitionist2

Renk her zaman tercih ettiğim mercan renklerinden. Alttaki resimde ışıktan dolayı olduğundan daha turuncu çıkmış renk.

exhibitionist3

Dudaklarımdaki duruşu da çok hoşuma gitti. Gloss süreceğim zaman genelde bunu tercih ediyorum.

exhibitionist4

hnd

2 yorum:

rengi tende ve dudakta kabindan farkli duruyor, ama yapis yapis olmamalari cok iyiymis : )

ışıklar farklı :) ilk resim florasan ışığında çekildi. diğer 2 resim daha sıcak ışıkta. şu evden bir taşınabilsem daha düzgün bir sistem kurmayı düşünüyorum resim ve video lar için.. :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More