24 Şubat 2012

MAC- Such Flare! Lipstick

flare1



flare2


flare3


flare4



flare5


Selamlar
MAC'in yılbaşı koleksiyonundan sadece bu ruju aldım. Her sürüşümde iyiki almışım diyorum. Uzun süredir bu tarz bir kırmızı almayı planlıyordum ve koleksiyonda bu ruju görür görmez atladım. Ruj matte bir finish e sahip. MAC'in matte rujlarını severim bilirsiniz. Çatlak dudaklarımda en düzgün duran bunlar oluyor. Ayrıca çok kalıcılar. Sabahın köründe sürüyorum ve akşama kadar dudağımda kalıyor. Yemeklerde sonra hafif bir düzeltme yeterli oluyor. Son zamanlarda pek sık ruj sürmüyorum fakat nedense bunu epey bir kullandım. Kesinlikle 2012 ve Şubat ayı favorilerimde yerini alacak! :)

hnd

2 yorum:

Rengine bayıldım. Güzel günlerde kullan

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More