1 Şubat 2012

OPI- Need Sunglasses Oje

needsunglasses1



Selamlar
Bu karlı ve soğuk havada sıcak bir renkle içinizi ısıtmak istedim. Pigmentasyon ve sürüm olarak oldukça başarılı bir oje bu. Ama Flormar mı OPI mı diye soracak olursanız yine Flormar derim. Çünkü o kadar para veriyor olmanıza rağmen size Flormar'ın vaadettiklerinden farklı bir şey sunmuyor... Sarı ojelerle hala aram yok. Neden hala para verip alıyorum onu da anlayabilmiş değilim... Bu yüzden ilgilenenleriniz varsa satış blogumuzda bu ürünü bulabilirler.


needsunglasses2


hnd

4 yorum:

tırnaktaki duruşuna bayıldım:)

aslında yazın ortasında sürebileceğim sarı ojeleri seviyorum nadiren de olsa :)

evet. tırnakta birçok sarıdan daha iyi duruyor.

bende sarı oje almayı seviyorum ama pembeler, maviler, yeşiller varken elim hiç gitmiyor...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More