15 Şubat 2012

MAC- Lightscapade MSF

lightscapade1


Selamlar
MAC'in en popüler ürünlerinden biri kesinlikle Lightscapade. Fakat maalesef sınırlı üretim bu ürün. Kendisi ilk olarak 2006'da satışa sunulmuştu ve o zamandan beri ebay de oldukça yüksek fiyata satılıyordu. Birkaç ay önce Fall Color Collection ile tekrar satışa çıktı. Çıktığı gibide bitti sanırım :) Ben Türkiye'de kaçırırım diye Amerika sitesinden alacaktım fakat söylediğim gibi direk sold out olmuştu. Hande'den oradaki MAC store lara bakmasını rica ettim. Oda sağolsun doğumgünü hediyesi olarak aldı bunu bana :) Türkiye'ye gelirkende getirdi.

lightscapade2

İlk çıkan Lightscapade'le aralarında tip olarak farklılıklar var. Lightscapade II yi ilk aldığınızda damarlar çok belirgin değil ama kullandıkça görünür hale geliyorlar. Lightscapade I'de pembe damarlar var ama II'de yok. Tip olarak farklılıkları olmasına rağmen sürdüğünüz zaman neredeyse hiç fark görmüyorsunuz. İnternetten baktığım karşılaştırma fotoğraflarına dayanarak söylüyorum tabi bunu. Elimde maalesef ilki yok.

lightscapade3

Lightscapade harika bir aydınlatıcı bence. Kesinlikle hayal kırıklığına uğramadım. Çok güzel ve doğal bir aydınlık veriyor yüzünüze. Disko topu gibi olmuyorsunuz. Sanki çok sağlıklıymışsınızda cildiniz parlıyormuş gibi bir görüntüye sahip oluyorsunuz :)

Temptalia buna dupe olarak Iris Apfel Koleksiyonunda çıkan Too Chic'i önermiş. Maalesef o koleksiyon Türkiye'ye gelmedi :( Kırmızı ruju çooook istiyordum :( Too Chic daha öncede Stylishly Yours koleksiyonunda çıkmıştı.

Kaçıranlarınız varsa üzülmesin. En kötü ihtimalle 5 sene sonra tekrar çıkar satışa :p

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More