24 Şubat 2012

Urban Decay- Apocalyptic Nail Kit

apocalyptic


apocalyptic1

Selamlar
Urban Decay'in 2-3 sene önce çıkarmış olduğu ilk oje seti Apocalyptic. Daha önce onlarca kez söyledim ama yine söylüyorum. Urban Decay ojelerine bayılıyorum ve neden full size çalışmıyorlar diye sürekli isyan ediyorum :)


apocalyptic3


apocalyptic4

Bu yazıyı çok geciktirdim farkındayım. Maalesef artık Urban Decay'in sitesinde satılmıyor bu set. Ama bir şekilde getirtme şansınız varsa ebay'den bulabilirsiniz. Bunun haricinde ara ara gittigidiyor'a da bakabilirsiniz. Az önce kontrol ettim ama bu set kalmamıştı.

Set bir çantanın içinde geliyor ve içinde 7 adet minik oje bulunuyor. Ojelerin her birini ortalama 5 defa kullanabilirsiniz sanırım. Setin içinde geldiği çanta güzel gibi görünsede iğrenç bir çanta. Neden bilmiyorum ama yapış yapış bir his bırakıyor elde. Hoşlanmıyorum pek kendisinden... Ama ojeler birbirinden güzel. Öncelikle sürümleri çok güzel. Fırça izi fln bırakmıyor. Pigmentasyonları çok iyi. Transparan yapıda bir renk değilse 2 katta şişedeki rengi elde ediyorsunuz. Bunun haricinde çok dayanıklılar.

Lafı daha fazla uzatmadan renkleri ve swatch ları paylaşmak istiyorum sizlerle.


apocalyptic2


apocalyptic5

white widow

apocalyptic6

gunmetal

apocalyptic7

apocalypse

apocalyptic8

grunge

apocalyptic9

meltdown

apocalyptic10

big bang

apocalyptic11

fbomb

Sette en sevdiğim renkler şunlar: Gunmetal, Grunge, Fbomb ve Apocalypse.


hnd

2 yorum:

Harikalaaar ! Grunge ve Meltdown a bayıldım,tam benlikler <3

eveeet!! :) ah bide Türkiye'de satılsalar... :/

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More