8 Şubat 2012

Hot Topic- Oje #209256

hottopic-pembe



Selamlar
Bugünden ititbaren sık sık Hot Topic ojelerini görebilirsiniz blogda. Maalesef bu ojeler Türkiye'de satılmıyorlar. Ben bunları hottopic.com dan almıştım ama az önce baktığımda çoğu rengi göremedim. İlginç... Neyse... Belki bir şekilde bulabilirsiniz diye ben blog a eklemeye devam edeceğim.
İlk Hot Topic rengim yukarda gördüğünüz Neon pembe. Paketim elime geçer geçmez ilk sürdüğüm renk bu oldu. Ama maalesef mat bu pembe de. Yani bu rengi çok seviyorum ama çoğu marka mat çalışıyor sadece. Elimde gereğinden fazla mat neon oje var :(
Hot Topic ojelerin sürümleri gayet güzel. Denediklerim arasında fırça izi bırakan olmadı. Fakat dayanıklıkları konusunda çok iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Hepsi olmasada aralarından bağzıları soyulmaya müsait oluyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam ojelerin her biri $2.99 du. Fiyatı göz önünde bulundurunca hiç fena değiller aslında.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More