22 Şubat 2012

Stila- 2011 Sevgililer Günü Koleksiyonu

stilla sevgililer günü



Selamlar
Evet! Yanlış görmüyorsunuz! Bu set Stila'nın 2011(!!!) Sevgililer Günü için çıkarmış olduğu bir set. Ama sizin tembel tenekeniz hnd anca yazıyor yazısını. Türkiye'de bulamazsınız diye tahmin ediyorum bu seti. Fakat ebay'de satılıyor olabilir. Bu arada bildiğim kadarıyla gümrük kozmetik yasağı hala devam ediyor. Bu yazıları yazıyor olmamın sebebi, içimde ufakta olsa, bir gün bu saçmalığın sona ereceği yönündeki umut kırıntısı... :(


stilla sevgililer günü-b


Sette 1 allık ve 2 ufak boy lip glaze bulunuyor.

stilla1


stila2


Allık süper değil mi? :)

stilla3


stilla7


Allık oldukça pigmentli bir allık. Üzerindeki altın kalpler sprey boya. Bir parmak darbesiyle kurtuluyorsunuz onlardan. Farkettiyseniz 4 altın kalp var. Her altın kalbin altından farklı renk bir kalp çıkıyor. Bunlar tabi allığın içinde bulunan 4 renk kalp... Genel bir swatch yaptığınız zaman turuncuya yakın bir mercan rengi elde ediyorsunuz.

stilla4

Stila lip glazelerini çok seviyorum bildiğiniz gibi. Önceki aldığım sette gelenlerin neredeyse hepsini bitirmek üzereyim. Yapıları her zamanki gibi çok güzel!! :) Kırmızı olan Hugs ve nude olan Kisses.

stilla5


stilla6


Konu dışı: Dorothy Perkins alışveriş video m için buraya bakabilirsiniz.

hnd

4 yorum:

Güle güle kullan!Stila lip glazeleri bende çok seviyorum :) allık da çok güzelmiş <3

Stila'ya bayılıyorum ben de...Tüm ürünleri harika, güle güle kullan.
Evet, malesef bu gümrük yasağı istediğimiz ürünlerden mahrum kalmamıza neden oluyor. Ama ben deneme amaçlı bir sipariş verdim geçen hafta- Stila One Step Correct. Bakalım elime ulaşacak mı?

bizleri de durumdan haberdar et lütfen :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More