7 Şubat 2012

MAC- Mac Me Over

Selamlar

Eylül ayında Türkiye'de satışa çıkmış olan Mac Me Over isimli koleksiyon dev bir koleksiyondu. Koleksiyonda bulunan ürünlerin çoğu benim için 'çok sıradan' ürünlerdi. Bu yüzden hiç düşünmeden pas geçtim bu koleksiyonu. Daha sonra Kadıköy MAC'e uğrayıp bakındım biraz ve en azından ojelerden alayım dedim :) Koleksiyonda 4 oje vardı. Ben bunların ikisini aldım sadece.

mac me over3

mac me over4

Ojelerden ilki cream bir yapıya sahip olan Quiet Time. Rengi güzel olmasına rağmen, pigmentasyonunu ve sürümünü başarısız buldum... Bu oje tam bir hayal kırıklığı oldu benim için.

mac me over1


mac me over2

Diğer oje yine cream yapıya sahip olan Fatigues. Bu Quiet Time a göre daha başarılı bir ojeydi. Pigmentasyonunu ve sürümünü başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Fakat hala MAC'in daha iyi ojeler yapabileceğine inanıyorum!!!

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More