5 Kasım 2009

Body Shop Bahar Koleksyonu-Yorum

Selamlar
Geçenlerde söylediğim gibi Body Shop'da eski koleksyonlardan bazı ürünlere ulaşım halen mümkün. Bu yüzden o koleksyonlardan aldığım birkaç ürün hakkında yorumlarımı paylaşmak istedim.


































Yukardaki resimde gördüğünüz iki far Rose Flower koleksyonuna ait. Soldaki far Rose Flower Eyes 01-Sunshine Gold, sağdaki far ise Rose Flower Eyes 02-Mint Green. Pigmentleri oldukça iyi bu farların. Uygulanışlarıda oldukça kolay. Sağdaki resimde görebileceğiniz gibi (umarım anlaşılıyordur...) çok az bir pırıltıda var içlerinde. Fakat renkler pek güçlü değil. Ben Sunshine Gold' u highlighter olarak kullanıyorum. Mint Green'i ise altına bir baz uygulayarak daha belirgin hale getirebilirsiniz. Bu arada kutularının oldukça sevimli olduğunu söylemem gerek. Kapağın üzerindeki çiçek resmi ve farın üstündeki çiçek motifi oldukça hoşuma gidiyor. :)


































Bu resimdeki farın hangi koleksyona ait olduğunu bulamadım. Bu far Shimmer Buds 02-Golden Dandelion (kutunun solundaki far) ve Green Nettle (kutunun sağındaki far). Şimdi gelelim yorum faslına. Gördüğünüz gibi bu farı oldukça kullandım. Aslında kullanmaktan ziyade kazıdım diyebilirim. Farın üzerinde gördüğünüz çiçek motifleri oldukça rahatsız edici. Parmağınızı sürdüğünüz zaman o çiçekler minik, rahatsız edici, küçük parçalara ayrılıyor. Epey kazıdım farı onlardan kurtulmak için ama pek başarılı olamadığım motiflerin halen görünmesinden anlaşılıyor. :) Onun dışında pigmentasyonu oldukça iyi uygulanışıda oldukça kolay. Ah bide şu çiçek motifleri olmasa...
Umarım yardımcı olmuştur bu yorumlar.
Sevgiler
hnd

2 yorum:

handesi ilk iki farla yaptigin bir makyaji post etsene canim. bende de var aynilari bana cok frosty geldiler.

as you wish :p
yapar yapmaz çeker koyarım cnm

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More