20 Kasım 2009

Gecen sure icinde aldiklarim

NYX den 60 tane ruj - set halinde indirim vardi.
NARS dan bi bronzer 2 blush bir far bir fondoten bir de mascara
Urban Decayden Book of Shadows Ammo 2 eyeshadow glitter eyeliner
Cilekten 2 tane stila palet arti ysl ruj
ebayden bir ruj glitter liner smashbox far allik ve stila tinted moisturizer
cvs den 2 oreal hip far 2 cream base
hard candy den 2 highlighter palet bir ruj 3 far

butun bunlarin butceme verdigi zarardan bahsetmiyorum bile.

Ve 2010 a kadar hic bir makyaj urunu almamak icin kendime soz vermek istiyorum. Buraya da yaziyorum ki sozumu tutabileyim. e 2010 basinda turkiyeye bir ziyarete gelecegime gore 2010 subat a kadar hic bir makyaj urunu almamak istiyorum. allahim sen yardim et

1 yorum:

swatch görmek istiyoruzzz :D
bu arada iyi şanslar diyorum canım 2010 a kadar kozmetik alışverişi yapmaman konusunda :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More