13 Kasım 2009

MAC-Makeup Art Cosmetics

Selamlar;
Umarım geç kalmamışımdır bu post için. Bir süre koleksyonlar üzerinde durmak istiyorum bu arada. En azından bir süre için önceliğim MAC koleksyonları olacak. Gelelim Makeup Art koleksyonuna. Bu koleksyonda 3 sanatçının 3 ayrı koleksyonu çıkıyor karşımıza.



İlk sanatçı Marilyn Minter. Bu koleksyonda genel olarak simler ve pigmentler yer alıyor.

İkinci sanatçı Richard Phillips. Bu koleksyonda rujlar, parlatıcılar, 4'lü far setleri, maskara ve allıklar yer alıyor.


Son sanatçı ise Maira Kalman. Bu koleksyonda ise tekli farlar ve göz kalemleri yer alıyor.

Benim özellikle hoşuma giden koleksyon Maira Kalman'ın koleksyonu oldu. Çünkü bu koleksyonda canlı renkler ön plana çıkıyor ve herkes bilir canlı renklere ne kadar hayran olduğumu. :) Yani ben seçimimi Maira Kalman'dan yana kullandım. Sonraki post ta bu koleksyondan aldığım ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.

Sevgiler
hnd


2 yorum:

handesi hazinendeki macleri cikartiyorsun yavas yavas :)
black de eline ulastigina gore onu da bekliyorum yakinda

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More