12 Kasım 2009

Body Shop Sonbahar-09 Eye Shadow Trio Sundown Glow

Selam tekrar :)
Biliyorum post yağmuru oldu bugün biraz ama daha fazla geciktirmeden paylaşmak istedim elimdekileri.




Yukarıdaki resimde Body Shop Sonbahar-09 koleksyonundan Sundown Glow eye shadow trio'daki bütün tonları birbirine karıştırdım. Artık günlük makyajım bu. Çok pratik bir şekilde çok hoş bir görüntü elde edebiliyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ediyorum. :)


Bu resimde ise göz kapağımın iç kısmına açık renk farı uyguladım, orta kısmına bakır rengini sürdüm, dış kısmına ise koyu kahveyi sürüp göz kapağının yukarı kısmında hepsini birbirine karıştırdım.

Umarım sizde benim kadar memnun kalırsınız bu fardan.

Sevgiler
hnd

1 yorum:

super olmus bu.
dur bende yarin deneyeyim ayni seyi.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More