17 Kasım 2009

Jimmy choo ve H&M

Cumartesi oglene dogru buyuk bir hevesle South Coast Plasa nin yolunu tuttum. Hani kendime bir cift JC alacagim. Alisveris merkezi 9-10 gibi aciliyor. Ben gittimde saat 12.30 du ve kovboy ayakkabisi gibi olan 41-42 numara bir kac cift disinda hicbir sey kalmamisti. Satis gorevlilerine sorunca LA bolgesinde bir South Coast'ta ve bir de Beverly Hills magazasinda koleksiyonun satildigini ama BH dekilerinde yaklasik 1 saat icinde tukendigini soyledi.

Amerikalilar gibi olmak istiyorum. OMG, WTF....

aglamak istedim sevgili okuyucu.  ebay de yaklasik iki kati fiyata satiliyorlar simdi :((
ahh ahh

1 yorum:

:(
ece yanında olsaydı yollardın onu önden :p
cidden üzüldüm cicim yaaa kıs insan sbhın köründe kalkarda gider :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More