26 Kasım 2009

MAC In High Def Collection



Selamlar tekrardan
Uzun zamandır yeni post yazamıyorum. Bir süredir sağlık sorunları yaşadığım için zaman ayıramadım blog a. Geçen postta söylediğim gibi MAC kolkesyon maratonu yapıcam öncelikle. Bu koleksyon halen devam ediyomu emin değilim. Daha dün Ece'yle MAC'teydik ama o kadar kendimizden geçtikki çalışanlar bile kendi halimize bıraktılar bizi. :)
Bu koleksyonda çoğunlukla sabit ürünler bulunuyor. Ama sınırlı sayıda üretilen 4 adet ruj var. Ben bu rujlardan sadece birini almayı tercih ettim.

















Yukarda gördüğünüz ruj bu kolkesyondan Close To Real ve lustre rujlardan. Gördüğünüz gibi son derece nude bir ruj ama sürdüğünüzde çok yapay durmuyo çünkü çok hafif şeftali-pembe yansımaları var bu rujun. Ben oldukça beyendim sizede tavsiye ediyorum.

Sevgiler
hnd

1 yorum:

handesi black review de istiyoruz. ayrica o cilgin rujlarin swatchlarini da :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More