29 Kasım 2009

Body Shop Holiday Collection

Bugun alisveris merkezinde Body Shop Holiday Collection'i inceleme firsatim oldu. Koleksiyondaki paleti, lipglossu ve liner i alirsan 25$ di. Paletteki renkler hosuma gidince dedim hadi. Ayrica Body Shop karti ile %10 da indirim yapiyorlar. Cok uygun fiyata iki paleti de almis oldum. Tabii bununla kalmadi. Koleksiyondaki diger isiltili ve pariltili iki urunu de almis bulundum. :) Bir tek rujlari almadim. Cok benzer renklerde rujlarim var zaten.
Asagidaki resimde aldiklarimin tumu :)




Asagidaki paletin ismi Lilac and Silver Eye and Cheek. En bastaki allik. Orijinal fiyati 26$


Bu da ikinci palet. Plum and Chocolate.

 
Iki paletin alliklarinin gorunumu ise soyle:

Ust taraftaki Lilac and Silver
Alt taraftaki Plum and Chocalote

Serinin lipglosslari bol isiltili cok guzel renkler. Fiyatlari ise 16$.




 
Pembe olan Iced Candy.
Digeri Iced Sparkle

Bir tarafi eyeliner, diger ucu mascara.Fiyati 18$. Acikcasi ben sparkling mascaralara uzak durmak taraftariyim. Gecenlerde Estee Lauder in hem titrek hem isiltili mascarasini alip hic de memnun kalmamistim. Baska bir posta onu da yazarim artik.
Eyeliner tarafi benim hosuma gitti. Tabii kullanip da yorum yazmak daha dogru olur. :)





Bu minigin ismi ise Sparkle Roller Ball. Fiyati 15$. Her zaman kullanilacak bir urun degil. Piril piril. Aynen bayildim :)
 
 
 

Koleksiyondan aldigim en son parca ise Iced Body Powder. Fiyati 21$. Benim bu tarz urunlere karsi zaafim var. Ama gel gor ki aldigimda dolapta duruyorlar. Bunun da oyle olacagini bile bile aldim. Cok guzel isildiyor. Gece gezmeye cikarken cok hos duracagina inaniyorum.



 
 

3 yorum:

2010 a kadar makyaj alışverişi yapmama yeminine nolduuuu :D
ıslah evi paklar bizi bak söylim

btw güle güle kullan hayat :D

saol sekerim. ama benim hatam bu. holiday zamani yapilacak sey degil. zirt pirt koleksiyon cikiyor.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More