29 Kasım 2009

MAC Trend F/W '09 Koleksyonu



Selamlar
Öncelikle bu koleksyon Türkiye'ye geldimi gelmedimi emin değilim. Amerika'da çıkalı çok oldu ve hatta artık satılmıyor ama Türkiye MAC çalışanlarının koleksyondan haberi olmadığına göre henüz gelmemiş olacak. Gelelim koleksyon yorumlarına. Öncelikle bu koleksyondaki her ürün sınırlı üretim-ki benim bunlara ekstradan zaafım oluyor. Koleksyonda 1 parfüm, 4'lü far paleti (MAC'in klasik paletlerinden), 3 lipglass ve 4 ruj var. Ben lipglassların hepsini ve rujlardanda 2 sini aldım. Aşağıda swatch larını görebilirsiniz.











Yukarıda gördüğünüz lipglassların isimleri (swatchlarda) yukarıdan aşağıya:

-New Berry
-Runway Fave
-So This Season

Şişelerin boyutları MAC'in normal lipglass şişeleriyle aynı.














Bunlarda aldığım rujlar.

-solda Red Full-Stop (lustre)
-sağda Our Pick (satin)







4 yorum:

handesi ben bu ruju kacirdim dimi evet cok fena kacirdim. benimde red sheerlere karsi zaafim var.

nasıl yaparsııın :p

Blogunuz çok güzel, nasıl gözümden kaçmış bugüne kadar anlamadım!
Sırf şu alışveriş mevzusu yüzünden Amerika'da yaşayanlara çok özeniyorum :/
Bu arada bu koleksiyon galiba bizim buralara hiç gelmedi.. Ben paletini getirtmiştim sadece.

ben Türkiye'deyim ama bende görmemiştim ki her gidişimde soruyorum geldimi diye. Yakında gelir umarım diyelim o zaman. :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More