13 Kasım 2009

MAC-Makeup Art Cosmetics- Maira Kalman


Selam tekrar;
Daha önceki post umda bahsettiğim gibi MAC'in Makeup Art Cosmetics koleskyonundan özellikle ilgimi çeken Maira Kalman'ın koleksyonu olmuştu. Bu post ta bu koleksyondan aldığım ürünlerin swatch larını ve ürünler hakkındaki fikirlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Bu koleksyondaki siyah göz kalemi hariç bütün ürünler sınırlı bir süre için piyasada. Biliyorum bu post biraz geç oldu ve söz veriyorum ilerki post larda bunu telafi edeceğim ama siz yine bir şansınızı deneyin. Beyendiğiniz ürünler varsa MAC çalışanlarından rica ederseniz eski koleksyonlardan ellerinde kalanlar varsa yardımcı oluyorlar. :)

















Pembe- Maira's Magic (satin): Swatchlardanda anlayabileceğiniz gibi kutuda durduğu gibi güçlü bir pembe değil bu far. Yani kutudaki gibi pembe bir far istiyorsanız pek tavsiye etmiyorum fakat çok hafif, doğal, varla yok arası bir makyaj istiyorsanız düşünebileceğiniz renklerden biri.
Yeşil- Haunting (satin): Bu renk de pek güçlü değil. Yani swatchlarda rengini belli edebilmek için epey bir uğraştığımı söylemeliyim.
Sarı- Crest the Wave (frost): İşte bu güçlü bir renk. :)
Yakında bu farları kullanarak birkaç görüntü paylaşmayı düşünüyorum.


















Gelelim göz kalemlerine. Genel olarak göz kalemleri konusundaki izlenimim pek iyi değil aslında. Göz içine uyguladığınız zaman pek belli olmuyorlar ve sürümleride pek kolay değil aslında. Ama ben göz altında kullanıyorum ve işte orada oldukça başarılı bu kalemler. :)

Pembe- Full of Fuschsia
Mavi- Artistic License
Turuncu- Obviously Orange
Yeşil- Colour Matters


Umarım faydalı olur bu bilgiler size.
Sevgiler
hnd

1 yorum:

makyaj isteriz makyaj isteriz

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More