31 Ocak 2011

Urban Decay- Naked Palette

naked1

naked2


Selamlar
Bu yıl en çok ön plana çıkan ürünlerden biri kesinlikle Urban Decay Naked Palette oldu. İlk çıktığında sınırlı üretim dendi ama çıktığı gibi bitti. Sonra yeni stoklar geldi. Sonra kalıcı yaptılar vs vs... Kimsenin beklemediği bir başarı yakaladı bu palet. Urban Decay bile beklemiyordu bence.
Bu paleti ilk gördüğümde aklıma gelen ilk şey 'Elimde onlarda far var bunlara benzeyen. Pas geçerim!' olmuştu ama bilen bilir Twitter'da biz Türk makyaj bloggerları birbirimizi çooook kötü etkiliyoruz. Alanlardan duyduğum övgüler fikrimi değiştirdi ve kafamdaki ses 'Battı balık yan gider.'e dönüştü. Tabi ben bu kararı alana kadar ortada palet kalmamıştı. Neyse özetle, aylarca süren beklemeden sonra paletime kavuştum. Az bile övmüşler diyorum.


naked3


Farlar hakkında konuşmaya başlamadan önce paletimdeki minik bir soruna 'parmak basmadan geçemeyeceğim'. Palet elime ulaştı, çocuklar gibi sevinçli bir halde paleti açıyordum ki farların 3ünde parmak izleri olduğunu farkettim. Aynı sorun Temptalia'da da varmış. Parmak izi olmadıkları söylendi vs vs.. Ama bir noktadan sonra ne kadar az bilirsem o kadar iyi olduğunu düşünerek üzerlerini silip kullanmaya başladım :)



naked4


Palette 12 far bulunuyor. Bu farların 5'i yeni çıkmış. Paletin fiyatı Amerika'da 44$. Farların her biri 1.3 gr. Yani far başına düşen fiyat çooook uygun. Farlar her zamanki gibi çok kaliteli. Urban Decay farlarını her zaman beğenmişimdir zaten ama bu paleti daha başarılı buldum.


naked5

naked6

naked7

naked8

naked9


Swatch lardan renklerin ne kadar yoğun olduğunu anlayabilirsiniz. Bu swatch ların altında primer yok.


naked10


Farların haricinde paletten 2 taraflı bir kalem çıkıyor. Bir tarafı Zero (siyah) diğer tarafı ise Whiskey (kahverengi).


naked11

naked12


Palet size bu halde geliyor. Paletin yanında bir küçük boy Eyeshadow Primer Potion hediye.

Bu paleti henüz almadıysanız alın derim. Elinizde ne kadar benzer far olursa olsun Urban Decay farlarının kalitesi bir başkadır.

hnd

18 yorum:

canım yaaa çooook güzeeel deli oluyorum bunaaa:) nerden nasıl aldın acaba? ben nerden alabilirim lütfen bana yazar mısın? ben Fransa'da yaşıyorum ve buralarda hiç bir yerde bulamadım ühühühhü :(((
lütfen bana yazarmısın nerden aldığını bende almayı çoooook istiyoruuumm...güle güle kullan sevgiler öpücükler!

@_Bilgece_: Ben Amerikadaniste aracılığıyla sephora dan aldım. Fransa'da nerde satılır ne şekilde oraya getirtilir bilmiyorum. Urban Decay satan birçok site var ama stoklarında olmayabilir. Ebay'den güvenilir bir satıcıdan almayı deneyebilirsin.

çok kıskandııımmm:D:D güle güle kullan:)

aşık oldum desem.. sanırım alıyorum

sephora'dan ne kadar sürede geldi peki sana (türkiye'de ve hatta istanbul'da olduğunu varsayarak soruyorum bu soruyu) ?

ama fazladan alıp bıze satsanız daha guzel olur:))) alamayanlar napcaz kartla:(((

güle güle kullan canım
iyi ettin bende ilk çıktığında senle aynı tepkiyi verip sonra acaba mı derken aldım ve iyi ki aldım diye göbek atar oldum:)
bu arada bildiğim kadarıy ud paletleri hazırlarken hızla hareket ettiğinden o parmak izleri çalışanların parmak izi diye biliyorum twitterdanda sormuştun ama sonra öğrendim son seride çıkan her palette nerdeyse varmış parmak izi :(

güle güle kullan gerçekten harika bir palet. ben parmak izleriyle ilgili şöyle birşey okumuştum. palet gelen talepler karşısında yetişmeyince aceleyle paketlemeler sırasında parmak izleri oluşmuş sanırım

bende aldım sephoradan ama ben myusla getirtcem. daha amerikada bekliyor :-( yeni çıkanlara fırça koycaklarmış bence kalem daha iyi ama tabe fırça daha kalıcı ancak paletten çıkan fırçadan ne beklenebilirki for example mac paletlerden çıkan 213 ler böyykkk :-D

@Esra Aslantürk: Hiç dikkat etmedim. 3-4 günde Amerika adresime gidiyor sanırım. 4 gündede buraya geliyor.

@esma: O iş o kadar basit değil maalesef. 2-3 tane getirince sorun olmaz belki ama sürekli yapılan bir şey olunca işin içine legal prosedürler fln giriyor. Vergisi falanı filanı...

Tanitiminizdan sonra ben de Ebay'den aldım. Benim farlarda da parmak izi var :( Neyle temizlemek gerekir?

@ela: üzerine alkol sıksanız olur.

nihayet sephoradan aldım bugün, oh yaa çok mutluyum :)))üstelik ümidi kesmişken tam bir tesadüf oldu, süpriz oldu resmen :)sevgiler...

benimde anlamadığım birşey var bi far paletine neden bu kadar para verilir? sakın kızmayın bana ama içim elvermedi bu kadar paranın bir far paletine verilmesine.Türk markaları ciddi oranda atağa geçti flormardan sonra geçenlerde girdiğim bi tuhafiyeden catherine arley isimli markanın tekli farlarına baktım yeni serisine inanılmaz güzel bi yapısı vardı pamuk gibi yumuşacık bol pigmentliydi 3tl gibi bi fiyattı şaşırdım 100 tl paramda cebimde kaldı giyim cilt bakımı vs harcarım dedim.Golden rose pastel gibi markalarında hafife alınmayacak ürünleri piyasada bilen bilir.Yani demem o ki para kolay kazanılmıyor o fiyata neler neler alınır kendinizi bir kere değil bi çok kere şımartabilirsiniz aynı gün içinde.aynı miktar parayla.ha unutmadan sen yurt dışındaki markaları denedinmi de konuşuyorsun diye düşüneniniz varsa dubaide amerikada çok vakit geçirdim.

Alanlar güle güle kullansınlar :)

@seren: aslında haklısın. ama bu palet için genelleme yapmamak lazım. bende ilk gördüğümde 'amaaan her markanın var bu renklerde farları' demiştim ama elimi sürdüğüm anda işler değişti. keşke Türkiye'de de satılsada gidip deneme fırsatınız olsa. Mesela annem senelerdir pahalı kozmetik markalarına para vermez oldu. Ama bu palete direk el koymuş durumda. Amerika'ya gittiğim zaman ona da bir tane almam konusunda ısrar ediyor. Benim bir kozmetik bloggerı olarak ne kadar fara sahip olduğumu tahmin edebilirsiniz belki. Bu bollukta o bile böyle bir yorum yapabiliyorsa demekki cidden iyi bir palet :) Yani kişiden kişiye göre değişir bu söyleyeceğim şey ama 44/12=3,7 gibi bir şey ediyor. Bir far için 4 dolar bence hiç pahalı değil...

ben izmirde yasıyorum nerden alabilirim bilmiyorum internet sitesi var ordan almak istiyorum ama güvenemiyorum ne yapmalıyım lütfen yardımcı olabilir misiniz?

şu an yurt dışından kozmetik sokmak yasık tr ye gümrük yasağından dolayı. gittigidiyor'da satanlar var. eğer yurt dışına çıkma şansınız yoksa ya da yurt dışından gelen bir tanıdığınız, gittigidiyor'dan başka bir yerde bulamazsınız sanırım :(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More