7 Kasım 2010

MAC- Club Eye Shadow

club

Selamlar
Bugünkü MAC farımız Club. Club satin bir finish e sahip. Bu far dünya üzerinde en sevdiğim far. Ömrünün sonuna kadar tek bir farla idare edeceksin deseler seçimim Club'dan yana olur. İlk MAC farım Club dı. Çünkü en değişik, en MAC'e özgü far oydu benim için. Birebir aynısı olmasada benzer renkler tabiki var piyasada. Ama sürümü olsun pigmentasyonu olsun... Tek geçerim bu farı. Herkes benimle aynı fikirde olmak zorunda değil tabikide. Zaten Club için genel yorum: 'Seven aşık oluyor, sevmeyen nefret ediyor.' şeklinde oluyor.

club swatch

Swatch undanda görebileceğiniz gibi bu far farklı ışıklarda farklı görünüyor. Kimi zaman yeşil, kimi zaman kahverengi, kimi zaman gri... Altına kullanacağınız bazın rengine göre farklı sonuçlar elde etmeniz mümkün.

Benim için MAC'in olmazsa olmazı bu far. Kesin deneyin bu farı!!!

hnd

11 yorum:

ben de seviyorum ben deee :) her renkle oluyor gerçekten benim gözümde kurtarıcı far bişi bulamadığımda hemen başvuracağım renk

Benimde en sevdiğim!!! Altındaki baza göre çok farklı renkler verebiliyor! Bence her türlü tenede yakışıyor abla esmer ben beyaz tenli ikimizde çok severek kullanıyoruz!

bu fara bende bayılıyorum,alırken elime sürüp aşık olmuştum:)

Bende sizinle aynı fikirdeyim, Club inanılmaz güzel bir far. Duochrome farları oldum olası çok sevmişimdir zaten. Contrast da mesela siyah bir baz üstüne kullanıldığında club gibi pan'de görüldüğünden çok farklı bir renk alıyor, keza Stars n' Rockets gibi. Ben Club'ın en çok siyah baz üstünde kullandığımda ortaya çıkan o parlak ördek yeşili rengini seviyorum. Tek başına kullanıldığında da hem göz kapağına hem de "crease" denen bölgeye rahatlıkla aynı anda kullanılıyor, kendi kendine gölge yapıyor yanında başka bir renge ihtiyaç bile duyulmuyor.

benimde en sevdiğim ve ilk aldığım fardır :))

çok güzel görünüyor gerçekten, en kısa zamanda denemeliyim :)

:) ne çok seveni varmış. Club Fan Club mı kursak ne yapsak :p

çok güzel bende çok seviyorum böyle tonları

tam istediğim türden bir far gibi görünüyor. bayıldım :)
fiyatı ne kadardır peki?

@shrödinger'in kedisi: Yanıltmıyım ama yanlış hatırlamıyorsam farlar 39 TL, refill pan'deki halleri 29 TL.

@schrödinger'in kedisi: Kutu farlar 34 TL diye biliyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More