24 Ekim 2011

The Body Shop- Colourglide Rujlar

bsrujlar1


Selamlar
Uzun süre önce aldım Body Shop'un bu rujlarını. Ama bir türlü elim varmadı kullanmaya. Aslında hiç sevmediğimi söyleyebilirim. Bu yüzden yazılarını yazdığım gibi birilerine hediye edicem. Bendeki rujlarda mı bir sorun var yoksa bu serinin genel yapısı mı böyle bilemedim. Çünkü Body Shop'un böyle bir ruj çıkardığına inanmak istemiyorum.

bsrujlar2


Yukardaki resimden görebileceğiniz gibi yeterince pigmentli değiller. Bunlardan daha pigmentli gloss lar varken piyasada rujları pek tercih etmem.

bsrujlar3

Aşağıdaki resimlerden neden bu rujları kullanmadığımı anlayabilirsiniz sanırım. Biliyorum dudaklarım felaket. Bu rujların suçu değil vs vs... Zaten yorumlarımıda bu gerçekleri göz önünde bulundurarak yapıyorum. Öncelikle rujlar, tüpte durdukları gibi durmadılar dudaklarımda. Bu ilk hayal kırıklığım oldu. İkinci olarak görebileceğiniz gibi, dudağımda bulunan her tür çizgi ve çatlağa girdiler. Bu birçok rujda başıma gelen bir şey. Dudağımın yapısı böyle. Pek bir şey gelmiyor elden. Ama nedense bu rujlar çok daha kötü durdular. Ve son olarak... Serinin adı colourglide. Ama ne doğru dürüst renkleri var ne de sürümleri kolay... Yani colourglide deyince akla yumuşacık, dudağınıza değdiği gibi kayıp gidecek bir ruj geliyor ama nedendir bilinmez bunların o aklınıza gelen şeyle alakaları yok!

bsrujlar4



bsrujlar5


Bence kesin benim rujlarımda bir sorun var. Eğer aranızda bu seriyi kullananlar varsa fikirlerini paylaşabilirlerse sevinirim.

hnd

10 yorum:

ay ben çok beğendim bunları (: renklerini de duruşlarını da. sanırım pigmentli rujları sevmemek gibi garip bir huyum var (:

canim aynisi bende dior rujumla oluyor, sinir oluyorum bir köseye köteleyesim geliyor haha : D
protesto ediyorum artik, sadece lipbalm gibi kullanip bitirmeye calisacagim, dudaklarla alakasi yok canim ya bencede, diger rujlarda ozaman felaket durmasi lazim degilmi..

ben sahiplenmek isteyebilirim çünkü renkleri çok güzelmiş ve ben bi süredir tatlı bi turuncu arıyordum :) kargo benden :) tabi cicilerin yeni sahibi ben olayım istersen :)

sürümü biraz zor sert yapıda olduğu için ama nedense bilmem ben severek kullanıyorum bende 4 adet mevcut :))

ben çok beğendim gayet güzel duruyorlar bence:)

size bu konu ile ilgili mail attım bakarmısınız :)))

bence çok güzeller.
bayılırım böyle soft renklere

bende 10 ve 64 numaraları kullanıyorum,ben beğendim ama ben zor sürümlü olmasını istiyordum yani yumuşak olmasın sağa sola buşamasın anlamında o yüzden talebimi karşıladı benim:)

Ben bu seriden 3 renk ruj kullandım, hiç kuruluk yapmadı. Ayrıca teninde yaptığın swatchlara bakıyorum da bendeki rujların çok daha nemli ,böyle hafif ıslak bir görünümü oluyor tene sürünce büyük ihtimalle seninkilerde sorun var:(

@zivizivi, @Anonymous: kusura bakmayın kızlar. bir yakınıma hediye ettim.

@Crubellelasheentai, @anqel, @cemre, @bayan mikrop, @özge, @AlışverişDellysi: tabi bir rujdan ne beklediğiniz de önemli ama bendekiler cidden bir garip ya. mesela ben de severim sheer rujları ama bunlar sheer bile değil. ay bilemedim. neyse kurtuldum kendilerinden :D

@viva: ya ben de kullanim bitsin hemen diye düşündüm başta. ama bu kadar ruj bolluğu içindeykende insanın eli gitmiyor :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More