31 Ekim 2011

Sephora by O.P.I- Glee

glee1

glee2

glee3

glee10

glee



Selamlar
Bir süre önce SOPI Glee koleksiyonunu satışa sundu. Hem bir Glee hastası hem de SOPI sever bir insan olarak havada kaptım. SOPI'nin bu mini setlerini çok seviyorum. Hem koleksiyonda bulunan birkaç rengi deneme şansınız oluyor, hem ojeler minik olduğu için bozulmuyorlar vs... Çok beğendiğiniz renklerin tam boylarını ayrıca alabiliyorsunuz.
Ojelerin sürümleri her zamanki gibi gayet başarılı.
Sette en sevdiğim renkler: Miss Bossy Pants, Slushied ve Sue vs. Shue oldu. Aşağıdaki resimlerden ojelerin tırnaklarda nasıl durduğunu görebilirsiniz.

glee9

glee7

glee8

glee5

glee4

glee6


hnd

4 yorum:

şu haberi duydum ya, zevkten 4 köşe oldum desem yeridir. Istanbul'da ki tüm sephora lar da var mı acaba?

@Esra: SOPI ler Tr'de satılmıyor maalesef.

Müthiş görünüyorlar! Özellikle Celibacy Club'a bayıldım!

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More