28 Ekim 2011

Updateeee!!!


Selamlar

Çok uzun süredir blogu ihmal ettik maalesef. Bu yüzden genel bir update yapıp neler oldu/oluyor/olacak onlardan biraz bahsetmek istedim.

Öncelikle doğum günü kampanyama katkıda bulunarak Yeniçiftlik Barınağı'na mama yardımında bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum! Maalesef beklediğimden çooook az kişi yardımda bulundu ama olsun. En ufak bir yardım bile çok önemli. Her sene tekrarlamayı düşünüyorum bu etkinliği. Yardım eden arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istiyorum!!! Beni çook mutlu ettiniz!!! :)

Gelelim bize... Öncelikle Hande'den(by heh Amerika şubesindeki) haberler vereyim size. Biliyorum birçoğunuz çok özlediniz onun yazılarını ama işleri çok yoğun. Hatta biz bile zar zor fırsat buluyoruz konuşmaya. Konuşmalarımızda 10 dakikayı geçmiyor maalesef. Kendisi buralara uzunca bir süre uğramayacak gibi görünüyor :(

Bana gelecek olursak... Hala mezun olmaya çalışıyorum :) Bu dönem gözümü karartıp 1 ekonomi dersi ve 5 dil dersi aldım. İnanmayacaksınız ama sürekli ders çalışıyorum. Çünkü mezun olabilmem için bütün dersleri A getirmem gerekiyor. Offf... Bunun haricinde 1 haftadır hastayım. Salgından haberiniz vardır zaten... İlk birkaç gün ha oldum ha olacağım diyerek geçti ve sonunda yataktan kalkamaz hale geldim. Hatta bu yazıyı yazarken 2 kelimede bir öksürüyorum :) Ama hazır ateşim düşmüşken biraz blogla ilgileneyim dedim. Bunların haricinde, çok yakında
by H-E-H'in E'si Ecemiz evleniyor :) Onun düğünü için koşturuyorum bir yandan. Elbiseydi, ayakkabıydı derken maymun oldum. Bu arada düğün öyle sıkışık bir dönemime denk geliyor ki... Program şöyle: Bayram tatili (annemler yine Kızıl Deniz'e gidecekleri için evin ablası olarak köpekler benim sorumluluğumda. prens ve prensesin günde 3 kez dolaştırılmaları gerektiği için evde 7 gün kös kös oturup ders çalışacağım...), tatil sonrası sınavlar ve hemen sonra Ece'nin düğünü. Tatilde ve sınav haftasında bir yere çıkamayacağım için bütün işlerimi şu 2-3 haftaya sıkıştırdım!!! Hatta geçen gün Ece 'Düğün için benden daha streslisin' dedi. Halimi siz düşünün...

Şimdilik durumlar bunlar. Genel olarak sıkıcı ama bir o kadarda yoğun hayatlarımız yüzünden bloga yeterince ilgi gösteremiyoruz. :( Bir süre daha bizleri idare edebilirseniz seviniriz :)

Fırsat buldukça yazı yazmaya çalışacağım. Yazmazsamda yazdırın! :)

Kendinize iyi bakın ve sağlığınıza dikkat ediiin!!!

hnd


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More