15 Haziran 2012

MAC- Cleanse Off Oil



Selamlar
Dün maalesef yazı yazamadım. Geçerli sebeplerim vardı :) Akşam MFÖ konserine gittim ve evden çıkmadan öncede evdeki işlerimi halletmem gerekiyordu. Önümüzdeki hafta açığı kapatma niyetindeyim :)

Bugün size uzun süredir çok severek kullandığım bir makyaj çıkarıcıdan söz edeceğim. MAC'in Cleanse Off Oil isimli ürününü bir süre önce Hande bana hediye etmişti. Lush ve Lightscapade'den sonra kendisine en minnettar olduğum şeydir bu. :)
Uzun süre elim gitmedi bu ürüne. Adı üstünde yağ ve benim cildim zaten yağlı olduğu için ürküttü biraz beni. Bir gün gözümü karartıp denedim bu ürünü ve o zamandan beri elimden düşmüyor. 
Bir pompa kadar ürünü elinize alıyorsunuz ve kuru olan cildinize ovalayarak masaj yapıyorsunuz. Ve ürünü kullanırken makyajın parçalanıp ayrıldığını görüyorsunuz. Ben bunu kullanmadan önce makyaj çıkarıcı mendillerden kullanmıyorum bile. Gözlerinizde de kullanabiliyorsunuz ürünü. Bende her hangi bir yanma yapmadı fakat 1-2 dakikalık bir buğulu görme durumu oluyor. Daha sonra ılık suyla yüzünüzü iyice yıkıyorsunuz. İlk başlarda böyle kullanıyordum ürünü.
Daha sonra banyoya girmeden hemen önce kullanmaya başladım. Siz de benim gibi gece banyo yapanlardansanız kullanımı çok daha kolaylaşıyor :) En azından 'İyice yıkadım mı?' derdi kalkıyor ortadan. Hani göz makyajınızı temizlersiniz ama banyodan çıkınca yine bir panda görüntüsü olur ya. Bu ürünü kullandığım zaman öyle bir şeyle karşılaşmadım. Ne var ne yok temizliyor. 
Şiddetle tavsiye ediyorum!!!


hnd

7 yorum:

Bu yag bende de var, ilk basta cok severek kullanmistim, fakat sonra anladim ki, yagsiz makyaj cikaricilari tercih ediyorum, bu yüzden bu yagi kullanmiyorum artik. Ya satacagim, ya da birine hediye edecegim artik, hehe :-) Ama yine de gercekten her seyi cikariyor. Ama o bahsettigin bugulu görme olayi cok rahatsiz ediyordu beni.

Bende de hep aynı sorun oluyordu, bir deneyeyim bakayım. Umarım fiyatı da uygundur:)

öyle bir anlatmışsınki almadan duramam sanırım:) bende gece banyo yapanlardanım çok iyi oldu ürünü tanıtman:)

precleanse gibi demek ki :)

umarım benim kadar memnun kalırsın :)

gece banyo yapanlardansan seni uğraştırmayacak bir ürün :)

söylediğim gibi banyo öncesi kullandığımdan yağlı olup olmaması bir şey değiştirmemeye başladı. buğulu görme belki banyodayım diye pek rahatsız etmiyor beni.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More