13 Haziran 2012

Lush- Cupcake

                                           


Selamlar
Bugün size Lush'ın en sevdiğim ürünlerinden biri olan Cupcake isimli taze yüz maskesini tanıtacağım size.



cupcake1


Bu maskenin içinde çikolata esansı, nane yağı ve çamur var. Özellikle akne sorunu yaşayanlara ve yağlı ciltlilere öneriliyor. Ben 2 kutu bitirdim bu maskeden ve düzenli kullandığım için sivilcelerimde azalma olduğunu farkettim. Haftada 2 kez kullandım ben bu maskeyi. Banyodan sonra temiz cildime uygulayıp 10 dakika kadar kurumasını bekleyip ılık suyla iyice yıkadım. 


cupcake2


Ürünün tek kötü yanı şu: maskeyi yüzünüzden çıkarmak için kol kaslarınızı geliştirmeniz gerekebilir :)
Maske yüzümde kuruduktan sonra ılık suyla birkaç kez üstünden geçip yüzümden tamamen çıkarabildim. Bu benim bu ürünü tekrar almayacağım anlamına mı geliyor? Kesinlikle hayır! Söylediğim gibi sonuçlarından memnun kaldığım için yüzümden 15 dakikada çıkarsamda gıkım çıkmaz. Bu konuyla ilgili size ufak bir öneride bulunabilirim. Gratis lerde satılan Balmy'nin Yüz ve Makyaj Temizleme eldivenini kullanırsanız biraz daha çabuk çıkarabilirsiniz. O ürünün de yazısı geliyor yakında. 


UYARI!!! Evdeki erkekler sizinle arap bacı diyerek dalga geçebilirler!


Bu ürünle ilgili daha detaylı bilgilere ulaşmak isterseniz şuraya buyrun.


hnd

3 yorum:

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ya da evdeki erkeklerden biri bunu çikolata zannedip yiyebilir... :D Bizzat yaşanmıştır.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More