4 Haziran 2012

Chanel- Morning Rose (#557)

chanel


Selamlar
Bugün ne yazsam diye düşünürken ürün fotoğraflarına bakıyordum ve bakın ne buldum :) Chanel'in Morning Rose isimli ojesi markanın geçen sene yaz koleksiyonu için çıkardığı iki ojelerden biriydi. Kendisi benim ilk ve tek Chanel ojem olduğu için çok heveslenerek almıştım ama oldukça hayal kırıklığına uğradım. Rengi çok güzel. Bu konuda bir şey diyemem tabi ama içinde bulunan altın rengi simler, incede olsa beni çok sinir etti. Bu benim simli oje sevmememden kaynaklı bir sorun tabi. Ojenin sürümü rahat ama pigmentasyonunu çok başarılı bulmadım. Chanel'in ojeleri hakkında bir genelleme yapamam tabi tek bir ojeyle. İlerleyen günlerde başka ojelerini alırsam eğer düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.


hnd

1 yorum:

Bu oje Pastel 05 e çok benziyor sanırım

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More