5 Haziran 2012

MAC- Reel Sexy Koleksiyonu

Selamlar
Bir süre önce MAC'in çıkarmış olduğu Reel Sexy isimli koleksiyondan aldıklarımı paylaşmak istiyorum bugün sizlerle. Aslında aldıklarıma geçmeden önce ilgimi çeken ama almadıklarımdan söz edeyim biraz. Öncelikle bu koleksiyonda herkesin çok sevdiği ve çok övdüğü aydınlatıcılardan olan Lightscapade tekrar satışa sürüldü. Aslında yedeklemeyi düşünüyordum ama elimde çok fazla aydınlatıcı olduğu için şimdilik pas geçtim. Elbet bir gün yine satışa çıkacaktır. Lightscapade ile ilgili yazıma şuradan ulaşabilirsiniz. Koleksiyonda çıkan ve elimde zaten olan ürünlerden bir diğeri ise Watch Me Simmer isimli ruj oldu. Eğer kaçırdıysanız üzülmeyin. Yeni Viva Glam ruja da bir bakabilirsiniz onun yerine. Watch Me Simmer, bir önceki koleksiyon çılgınlığı içinde karşımıza çıkmıştı ilk olarak. Swatch için Shop MAC koleksiyonu yazıma bakabilirsiniz.
Bu koleksiyonda 3 oje sürüldü piyasaya. Ben bunların 2 sini aldım. Aslında 3.yü de alacaktım ama o tarz renklerden elimde çok var. Her seferinde kendimi tutamayıp alıyorum sonra neden aldım diye kendi kendime söyleniyorum. Bu sefer kendimi tutmayı başardım.
Koleksiyondan aldıklarıma geçelim isterseniz...


rs1


rs2


İlk aldığım oje In The Dark...Purple. Resimlerde rengini birebir yakalayamamışım. Patlıcan morunun 1-2 ton açığı desem daha iyi anlayabilirsiniz sanırım. İlerki günlerde yayınlayacağım haul videomda rengi daha iyi anlaşılıyor olabilir. Elimde bol bol mor oje olmasına rağmen bu ton yoktu (böyle avutuyorum kendimi...).


rs3


rs4


Diğer aldığım oje ise Vivid Effect. Bu renge bayıldıııımmm!!!! Hafiften mercana çalan bir kırmızı. Turuncuya yakın bir mercan değil bu. Daha pembeye dönük... MAC mağazalarına gidip bir sorun derim...


rs6


rs5


rs7


Koleksiyondan son aldığım ürün ise koleksiyona adını veren şuj, Reel Sexy. Çok özel bir renk değil aslında. Ama bu renklere karşı koyamıyorum biliyorsunuz... 


hnd

4 yorum:

Rujun rengi çok güzelll :)

Ruj gerçekten süpermiş!
Peki bu ruj viva glam cyndi ye benziyor mu?

hayır canım benzemiyor. daha çok cream sheen rujlardan Gotta Dash'e benziyor. Blogda yazısını bulabilirsin.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More