11 Haziran 2012

MAC, NARS - Gunun 3 lusu !

Merhabalar ,
Bugun kombinasyonunu basarılı buldugum ve kullandıgım 3 luyu sizlerle paylaşmak istedim.
3.1
Asagıdaki 3 luden bahsetmek gerekirse:
3.2

NARS Luster:
Kalıcı koleksiyonundan bir allık.
Sadece NARS allıkları icinde degil tum allıklar icinde en sevdiklerimden biri.
Tenime uydugunu cok dogal ama saglıklı gorundugumu dusunuyorum bu allıkla.
MAC Blunt :
Kontur amaclı bunu kullandım bugun. Bu urun de kalıcı koleksiyondan.
Kontur yapmadigim gunler yaptıklarımdan oldukca fazla oldugu icin cok kullandıgım bir urun desem yalan olur.
Amacina hizmet ediyor, Luster ile muhtesem ikili oluyorlar o baska :)
MAC Red Racer:
Hey Sailor koleksiyonundan aldıgım bu kırmızı ruj bu ikilinin soluk durusuna enerji verdi resmen :)
Kırmızı ruju seviyorum ve bu 3 luye muhtesem yakıstıgını dusunuyorum.
Bu 3 lu ile bugun iyi hissettim.
Guzel bir rimel, goz pınarlarıma ve goz kapagıma aydınlık vererek bitirdim makyajımı.

2 yorum:

Nars´dan bende allik denemek istiyorum, cok övülüyorlar : )

Gzel Paylaşımınız için Teşekkürler..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More