12 Haziran 2012

Urban Decay- Summer of Love Oje Seti

summer of love


Selamlar
Bugün sizinle Urban Decay'in milattan önce çıkardığı ve artık çok az yerde bulabileceğiniz oje seti, Summer of Love'ın swatch larını paylaşacağım. Ama ondan önce genel bir durum değerlendirmesi yapalım....

İlk sözüm şu: 'E be Urban Decay... Bu kadar güzel ojeler yapıyorsunda neden tam boylarını satmıyorsun??? Ne alıp veremediğin var bizlerle?'. Evet... Klasik Urban Decay oje isyanımı tamamladım ve rahatladım. 
Ojelerin hepsi harika!!! Sürümleri, pismentasyonları... Bu sette tek sıkıntı çantası. Aslında kullanışlı bir çantası var ama nedense aldığım iki setinde çantalarının dışı bir garip. Yapış yapış bir hissi var. 
Ojelere gelecek olursak... 7 oje içinde en sevdiklerim: Woodstock, Magic Bus ve Psychedelic Sister oldu. Annemde kalan 4 rengi çok sevdi. Ojeleri bir güzel paylaştık :)
Alttaki resimlerde detaylı bir şekilde swatch ları görebilirsiniz. Hala bulup alma imkanınız varsa bir bakın derim. 


summer of love1


summer of love2


summer of love3


summer of love4


summer of love5


summer of love6


summer of love7


summer of love8




hnd

6 yorum:

woodstock, ve psychedelic sistera bayıldım, hashburynin de rengi çok hoşuma gitti, keşke diğer ikisiyle aynı dokuda olsaymış.. Kaç kat var tırnağında acaba??

Woodstock ve Hashbury muhtesem gorunuyor! Swatchlar da super ellerine saglik canim gule gule kullan annenle :)

2 kat var ama ben biraz bol sürüyorum :)

teşekkür ederiz :)

Süperlermiss ne kadara aldın acaba :)

25 dolar flndı yanlış hatırlamıyorsam.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More