13 Haziran 2012

YSL- Touche Eclat





Selamlar
Çoooook uzun zamandır sahip olduğum ve bir süre önce bitirdiğim bir üründen söz edeceğim bugün sizlere. Ürünün kendisinin ve swatch larının resmi yok maalesef. Ürün uzun süredir benimle olduğu için yazıları silindi, ağzı burnu yamuldu. 
Ürünün içinde ne kadar kaldığınıda göremediğim için resimlerini çekemeden bitti. Bugünün işini yarına bırakırsam böyle olur... 

Neyse ürüne gelelim. Senelerce çok iyi şeyler duydum bu ürün hakkında. Ama aldığımda biraz hayal kırıklığına uğradım. Ürün kapatıcı ve göz altı aydınlatıcısı olarak geçiyor. Kapatıcılığı çok zayıf. Benim göz altlarım çok korkunç olmadığı için kullanabildim. Ama koyu renk göz altlarınız varsa o kadar para verdiğinize pişman olabilirsiniz. Okuduğum yorumlarda kapatıcılığının birkaç kat uygulanarak arttırılabileceği yazıyordu. Deneme fırsatım olmadığı için kesin bir şey söyleyemem. Ama bu ürün elinizde varsa bir deneyin derim. Göz altlarınıza hafif bir aydınlık verdiği doğru. Bu aydınlık Bülent Ersoy beyazı ya da disko topu değil merak etmeyin. :)
Ürünün kullanımı oldukça pratik. Kalem gibi arkasından basıyorsunuz ve fırçanın ucunda ürün geliyor. Kendiliğinden fırçalı olması da iyi. Tabi o fırça bütün işi yapmıyor. Ellerinizi azıcık kirletmeniz gerekiyor. Parmağınızla çok rahat bir şekilde ürünü göz altlarınıza yedirebilirsiniz. 
Bu tarz bir ürün arıyorsanız ve çok büyük paralar vermek istemiyorsanız Body Shop da bunun gibi bir ürün çıkardı bir süre önce. Ürünü aldım ama henüz kullanma fırsatım olmadı. Denediğim zaman onunla ilgili görüşlerimi de sizlerle paylaşırım.


hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More