2 Aralık 2010

MAC- Venomous Villains- Evil Queen

Selamlar
Bugün Venomous Villains koleksiyonumuzun son bölümü olan, Pamuk Prenses'in kötü kalpli cadısı Evil Queen'den aldıklarımın yorumlarını paylaşacağım sizlerle.

Ben bu seriden allığı, beauty powderı ve rujlardan birini aldım.

İlk olarak Oh So Fair isimli beauty powder ile başlayalım.


oh so fair

oh so fair2

oh so fair3

Bu beauty powder ın rengi oldukça açık. Resimlerde olduğundan da açık çıkmış rengi ışıktan dolayı. Daha önceden de söylediğim gibi beauty powder ların pigmentasyonları normal allıklara göre daha az oluyor. Bu yüzden açık ten rengine sahip değilseniz bu renk yüzünüzde görünmeyebilir.

oh so fair4

oh so fair5

Normalde rengi, resimdekinden daha pembe.

oh so fair6

Serinin allığının ismi Bite of an Apple. Görür görmez almam gerek dediğim ürünlerden biri bu. Yüze uygulandığı zaman kutuda durduğu gibi ürkütücü durmuyor. Tabi kullanırken badana yapar gibi sürmemek gerekiyor :).

bite of an apple

bite of an apple2

bite of an apple3

bite of an apple4

bite of an apple5

bite of an apple6

Son olarak aldığım rujun ismi Toxic Tale. Bu ruju Amerika'dan verdiğim siparişte kaçırmıştım. Bu yüzden Türkiye'de satışa çıkacağı gün Paladium MAC'i birbirine katıyordum az daha. :D

toxic tale

toxic tale2

toxic tale3

Bu renk herkeste farklı duran o renklerden biri. Temptalia'ya baktığım zaman bendekinden daha mercan durduğunu farkettim. Bende daha kırmızı durdu bu ruj. Geçen gün annem sürdüğünde ise daha da farklı bir renkti. Ama severek kullanıyorum.

toxic tale4

toxic tale5

toxic tale6

Lip glass lardan da almıştım fakat kargoda kırılmış ürün ve tekrar sipariş vermeye üşendim açıkçası.

Venomous Villains koleksiyonumuzu da böylece bitirmiş bulunuyoruz.

Öpüyorum hepinizi..

hnd

2 yorum:

açıkçası mac ın bu cadılı cudulu resimli koleksiyonunun görüntüsünü hiç sevmiyorum. çok çocukça ve basit duruyor yani mac dan daha kaliteli ve tok bir koleksiyon görsel çalışması beklerdim..

bence koleksiyon çok başarılıydı. MAC'in Disney gibi dev bir markayla çalışmasıda ayrıca heyecan uyandırıcıydı. görseller konusunda size katılıyorum. kapaktaki resimler yerine kutuların üzerindeki resimleri kullansalar çok daha güzel olabilirdi. ama bu koleksiyonda dışından çok içine bakmak daha mantıklı.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More