11 Aralık 2010

China Glaze- Sun Worshiper

sun worshiper2

Selamlar
Bugün sizlerle China Glaze Pool Side koleksiyonunun üçüncü ojesi olan Sun Worshiper hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. SEVMEDİM!!! Hatta çok kızdım kendisine. Böyle canlı renkleri ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Hele neon renklere ayrıca zaafım var.
Bu koleksiyondaki ojelerin genelinde olan sorunlar bunda da var. Yani fırça izleri, sürümünün zorluğu ve 3 kat gerektirişi. Ama garip bir şekilde bu oje çok sorunlu çıktı. Güzel güzel sürdüm. İyi. Tamam. Kenarlarını düzeltirken kenarları bir garip oldu. Anlatamıyorum kelimelerle. Resmi büyütüp bakabilirsiniz. O da yetmedi. Bir süre sonra resimden de görebileceğiniz gibi hava kabarcığı gibi şeyler olduğunu gördüm ojede ve ertesi gün koca koca parçalar halinde oje soyulmaya başladı. Top coat kullanmam normalde ama koleksiyondaki ojeler arasında sadece bu renkte böyle bir sorun oluşu beni oldukça şaşırttı. Son ojeyi halen denemedim ama onda da sorun olacağını sanmıyorum.

Ürün yorumlarını yazarken gerçekçi olmaya çalışıyorum hep. Ürünleri denerken beklentilerimi çok yüksek tutmamayı öğrendim. Bu yüzden önceki ojelerin kullanımları dört dörtlük olmasa bile silip atmadım. Bir ürünü beğenmediğim zaman hep 2. ya da 3. bir şans daha verdim ama bunda o şansları bile vermem artık.Ama bu ojeden sonra ne desem bilemiyorum... Set olarak alacaksanız bir şey diyemem ama tek tek almayı düşünüyorsanız bu ojeleri ve bu rengi de istiyorsanız ALMAYIN! Daha iyileri var dışarda bir yerlerde...

sun worshiper

hnd

5 yorum:

bu blogu gozden kacirmis olduguma inanamiyorum =)
belki bir seferlik bir durumdu, calkaladiktan hemen sonra mi surdunuz acaba? bir de bu rengi beyaz bir ojenin uzerine surerseniz tam patlar, cok guzel olur =) bence bir sans daha vermeye deger!

her zaman nasıl sürüyorsam öyle sürdüm :) valla gözüm korktu bir daha denemek gelmiyor içimden. oje sürmek benim için oldukça zahmetli bir şey. sürdüğümün ertesi günü bozulacaksa istemem kalsın :) ben bloga koyarken altına bir şey sürmeden koyuyorumki almayı düşünen arkadaşları yanlış yönlendirmeyeyim. Küstüm ben bu ojeye ya :D

merhaba :) farkettim ki neon ojelerde hep fırça izi ve 3 kat sürüldüğü halde tırnağı kapamama sorunu yaşamışsınız.
haddim değil ama belirtmek istedim, neon ojeler bu şekilde kullanılmaz.
altına bir kat beyaz oje sürmelisiniz.
yoksa böyle sorunlar yaşarsınız.
yani bir kullanım hatası bu durum.
kusura bakmayın, ojeler çok güzel, yazık olmasınlar diye yazmak istedim :)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

merhaba :) önerileriniz için teşekkürler. neon ojelerin hepsinde yaşamadım bu sorunu. sadece bu seride yaşadım. ve özellikle bu oje tam bir fiyaskoydu. ben hiçbir ojemin altına ek bir şey sürmem. bir ürünün performansını belki arttırabilirsiniz ek bir şeyler yaparak ama bu o ürünün zayıflığını gösterir sadece. sonuçta bir blogger olarak görevim okuyucuları karşılaşabilecekleri şeylere karşı uyarmak. ek bir şeyler yapmak onlara kalmış :) elimde başka markaların başka neon ojeleri de mevcut. fiyatları bunun yarısı kadar ama performansları 2 katı. China Glaze hayranı bir insan olarak hayal kırıklığından başka bir şey değildi bu oje. Tam bir çöp hatta. İnanın kötü amaçla yazılmış bir yazı değildi. Birçok markadan onlarca ojesi olan bir tüketici olarak kendi görüşlerimi belirttim. Uyarınızı güzel bir dille yaptığınız içinde ayrıca teşekkür etmek istiyorum size. Keşke internet aleminde herkes sizin gibi belirtebilse görüşlerini...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More