16 Aralık 2010

Book of Shadows 3 Makyaj Videosu




Selamlar
Geçen hafta çekmiş olduğum bir makyaj videosunu paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu makyajı Book of Shadows Vol III ü kullanarak yaptım. Oldukça iddialı bir makyaj oldu :) Umarım hoşunuza gider.






Yapmaya çalıştığım makyaj buydu :) Önümde resim olmadan bu kadar oldu ancak. İdare edin :)


bos3look1

Paletin swatch larına buradan bakabilirsiniz.


bos3look2


Başka istekleriniz varsa yorum bırakarak ya da mail yoluyla ulaşabilirsiniz.

hnd

17 yorum:

hande siz böyle videolar çektikçe biz bayıla bayıla izliyoruz koyu renk göz makyajı sana inanılmaz yakışıyor blending olayını bende böyle böyle öğrendim sayenizde eline sağlık:)

Çok güzel olmuş!! Çok beğendim.
Sormak istediğim bir şey var. Göz kenarlarını(siyah sürdüğün dış kısmını) sildin mi şekil verdin mi? Bir de bu farlar dökülüyor mu makyaj yaparken? yüzünü silmek zorunda kalıyor musun?
Yeni videoları bekliyorum!

@buket: mucx

@tugce: sağol cnm. Silmedim ve şekil vermek için özellikle bir şey yapmadım. Ama gözün altına far sürüp dış kısım ile birleştirirken direk o şekli alıyor zaten. Bu farlar oldukça dökülüyor ama be fazlasını sürekli attığım için hiç o sorunu yaşamıyorum. Bu konuyla ilgili bir video çekmeyi düşünüyorum ama yılbaşından sonra gelir herhalde. Yılbaşına kadar yılbaşı makyajlarına ağırlık vereceğim.

videoyu izledim,çok güzel olmuş yine eline sağlık
yorumunu da okudum daha da sevindim :)

bu renkler sana çok yakışmış ! bayıldım ben de. Foundation routine videosu da isteriz :)

Yakında evleniyorum ve bütün bayanların tahmin edeceği şekilde herşeyin çok güzel olmasını istiyorum.Buyüzden makyaj konusunda beni yönledirebileceğiniz bir yer var mı?Dip not İzmir de yaşıyorum.

@ElanorTiwele: sevindim beğenmene :)

@Minder: Yapılacaklar listesinde o da :) Ama yılbaşından sonra çekebilirim.

@Simge Bilir: Yakın zamanda MAC açılacak diye biliyorum İzmir'e. Orada yaptırabilirsiniz. Ama Makyaj Çantam İzmir'de oturuyor. Bunu ona sorsanız daha garanti cevaplar alabilirsiniz. Tebrikler şimdiden.

Çok güzel olmuş:) Resim olmadan gayet iyi yakalamışsınız tebrik ederim. Ben böyle ince detayları beceremeyenlerdenim maalesef:\ Belki sizleri izledikçe ufkum açılır:) Bu arada ben de beklerim bloguma:)

Bu farlar çok güzel, rengi direk vermiş gözlerine. Eline sağlık :) Burada yeniyim aslında ama eski videolara da baktım, bence daha fazla video çekmelisiniz :) İşe yarıyor gerçekten, teşekkürler:)

Çok güzel oldu. Ben daha bu kadar güzel yapmayı beceremiyorum.Far olarak asimasi 88 renkli göz farı paletlerini tavsiye edebilirim. Hemen hemen bütün renkler var.Sedefli paletleride var. Ben gittigidiyordan aldım.Hemen teslim ediyorlar kargo fiyatlarıda uygun.

Çok güzel olmuş ki mavi far biraz zordur, herkese de yakışmaz...yani en azından bana göre öyle :)

emek vermişsin ellerine sağlık ama bi noktayı eleştırmeden geçemicem,konuşma şeklın hiç doğal değil o yuzdden videoyu yarım ızlemek zorunda kaldım..umarım dıkkate alırsın

@beni mutlu edenler: eleştirine saygı duyuyorum ama dikkate alınabilecek bir şey yok. kamera önünde rahat davranabilen insanlardan değilim. ancak video çekerek alışabilirim... umarım diğerlerini beğenirsin.

Bu Ne Laaa... Şakamısınız yaw arkadaş siz... Videolarınızı seyrettim (Pardon seyredemedim) ciddiyim mükemmelsiniz beni makyajdan soğutup makyaj harcamalarımı kısıtladım sizin yüzünüzden :) yaw arkadaş önce bir doktora gidin gözleriniz çay dibi gibi olmuş. Kıp kırmızı. sizin şu üstteki resme baktıkça gözlerimde karıncalanma hissediyorum. Bu yukardaki arkadaşlarda sizden herhalde herkes güzel güzel yorum yazdığına göre.. şahibe var bu işte. Derler insanların zevkleri,renkleri tartışılmaz diye ama bune kardeşim şaka gibi. yazdıkları yoruma kendileri inanıyormu çok merak ediyorum. Muhtemelen bu yorumu paylaşacak cesaret yoktur sizde ama en azından okuduğunu biliyorum... Yazık la gidin örgü mörgü örün. uğraşmayın boş işlerle.kamaranıza yazık :) yeni almışssınız diğeride sizin bu kan çanağı gözlerinizi görmekten bozulmuştur.Gece Gece Uykumu kaçırdınız. Girmez olaydım. Dur laa ben bu videoyu sosyal paylaşım sitelerinden yayınlayımda hitiniz artsın biraz. hade iyi geceler. ya havle vela kuvvete.

@Anonymous: LOL!!! Kardeş girme blogumuza olsun bitsin. Ne kasmışsın ya. Güldürdün akşam akşam...

bu paletle birkaç makyaj daha yaparmısınız?
bu paleti aldım ama renkleri bir türlü birbirleriyle yakıstıramıyorum

@Anonymous: yaparım tabi. :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More