10 Aralık 2010

Kasım 2010 Favorilerim (by hnd)

kasım1


1- NARS Laguna Bronzer: Çok yakında yazısı gelecek. En sevdiğim bronzer kendisi.

2- MAC Studio Finish Concealer: Bir türlü hazırlayamadım yazısını. Ama dibini görmek üzereyim.
3- HARD CANDY Living Doll Allık: Halen kırık parçaları bitirmeye çalışıyorum. Annem de yardım ediyor ama çok bereketli çıktı. Bitiremedik bir türlü :)
4- MAC Mineralize Skin Finish Natural: Artık hiç fondoten kullanmaz oldum. Her gün bunu kullanıyorum.


kasım2



5- Bu ay elimin altında URBAN DECAY'in Wallpaper paleti vardı. Farlar arasında en sık Last Call'u kullandım.



kasım3



6- EMILY siyah göz kalemi: nerden aldığımı bilmiyorum ama pek deverim kendisini.
7- LA Girl Immense Mascara: Cherryculture'dan almıştım. Çok ucuz bir maskara ama ucuz etin yahnisi sorunsalı mevcut kendisinde.
8- Body Shop dudak peelingi.
9- Nivea çilekli dudak nemlendiricisi.
10- Too Faced Status Gloss



kasım4


11- LUSH Flying Fox duş jeli
12- URBAN DECAY Primer Potion
13- LUSH American Cream saç kremi: Banyo keyfimin demir başı.
14- HARD CANDY Sheer Envy Primer: Bir türlü ısınamadığım primer...
15- Marc Jacobs- LOLA: Bu parfümü Just Makeup'ın Pumpkin'i İpek'in tavsiyesi üzerine aldım ve bayıldımm!!!

hnd

1 yorum:

UD'in bu paleti de şahaneymiş, bayılıyorum Urban'a :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More