3 Aralık 2010

NARS- Holiday 2010

nars

Selamlar
NARS'ın yeni koleksiyonundan aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum bugün. Bol resimli bir post olacağı için lafı fazla uzatmıyorum.

Bu koleksiyonda sadece 1 allık çıkardılar.

sex appeal

Sex Appeal isimli bu allık oldukça açık renkli. Ten rengimin açık olmasına rağmen zar zor belli oluyor bende. Açıkçası bundan daha belirgin duran pudralarım var :) Bu ürünü almayı düşünüyorsanız denemeden almayın derim. Çünkü ten renginizde görünmeme ihtimali çok yüksek.

sex appeal2

sex appeal3

Koleksiyondaki rujlardan sadece birini tercih ettim ben. Little Darling isimli bu ruj oldukça transparan bir yapıya sahip. Ölü gibi göstermeyecek bir nude ruj arıyorsanız bunu deneyebilirsiniz.

little darling

little darling2

little darling3

little darling4

Gelelim gloss lara. Koleksiyonda Downtown ve Bougainville isimli iki gloss çıktı ve ben ikisini de aldım. Açıkçası aldığıma pişmanım. Yani pek benim tarzım değil bu renkler. Geçen sene MAC'in bir koleksiyonundan da buna benzer renkler almıştım ama daha bir kere bile sürmedim. Tabi böyle şeyler zevk meselesi bildiğiniz gibi. Bu yüzden renkler hakkında söylenmeyi bırakıyorum.

downtown+bougainville

Üstteki Downtown ve alttaki Bougainville.

downtown+bougainville2

Üstteki Downtown ve alttaki Bougainville.

Glossların yapıları gayet güzel her zamanki gibi.

downtown

Downtown.

bougainville

Bougainville.

Koleksiyonda 3 adet far çıktı. Hepsini oldukça sevdim.

İlk farımız étrusque.

étrusque

Koleksiyonun tek tekli farı. Sürümü oldukça kolay ve yumuşak bir yapısı var. Pigmentasyonu da çok iyi. Gerçek bir altın rengi far arıyorsanız bu farı öneririm.

étrusque2

étrusque3

İkinci farım serinin far duo su olan Mélusine.

mélusine

Yine bir hnd klasiği yaparak bu fardan iki tane söylemişim. İlerleyen günlerde satış blogunda satmayı düşünüyorum aldığım fiyata. İlgilenenlere duyurulur.

mélusine2

mélusine3

Pigmentasyonlar yine oldukça iyi. Fakat doğal olarak frost olan farın yapısı mat olan fardan daha yumuşak.

Koleksiyondan aldığım son ürün, NARS'ın yeni çıkardığı far triosu. Okinawa isimli bu far mavi dumanlı göz makyajı için ideal.

okinawa

okinawa2

okinawa3

Aldıklarımın haricinde koleksiyonda 2 adet oje vardı ama pas geçtim onları.

Umarım yardımcı olur bu yazı sizlere.

hnd

11 yorum:

hepsi çok güzelmiş ama ruj bi tık ötede sanki :)

hepsi çok güzel :) nude ruju çok sevdim

ALLAHIM bu allık tam istediğim ton gibi gözüküyor...çok begendim fiyatı ne kadar acaba canım...hepsi çok güzeller güle güle kullan...allıga bayıldım yaa ben tam bööle belli belirsiz istiyodum amam bulamıyodum....ah bide oturdugum şehirde mac olsaydı keşke....sen hepsini en güzel günlerinde sür tatlişim :)))

selam,
lila ton far hosuma da gitmedi degil hani *_*

glosslardan bence alt resimdekinin rengi çok hoş..güle güle kullanın hepsini..üçlü farının renkleri tam benlik!

Ay hepsi çok güzeller! Allık ve lipglosslar beni benden aldı :)

İyi günlerde kullan hepsini! :)

glosslara bayıldım ve hatta aşık oldum :) ikisi de tam benim sevdiğim renkler..
keşke yaşadığım yerde olsaydı nars, keşke :(

glosslara bayıldım....

Ben de ikili fara bayıldım. Fiyatı ne kadar ve ne zaman satışa koyacaksın?

@b: sağol cnm. yorumlarını dikkate almaya çalışacağım ama ne kadar görsel varsa o kadar zaman alıyor bir post. koleksiyonlar kendi içinde ayrı gruplara ayrılmadığı sürece tek bir post halinde yazmaya çalışıyorum zaten. elimden geleni yaparım. mucx

@Anonymous: NARS allıklar 71 TL.

@AYTÜL: daha önceden bir arkadaşa söz vermiştim. o almaya karar verdiği için satış blogumuza koymaktan vazgeçtim. ama ilginiz için teşekkürler.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More