14 Aralık 2010

China Glaze- Towel Boy Toy

towel boy toy5



towel boy toy

Selamlar
China Glaze'in Pool Side koleksiyonuna Towel Boy Toy ile devam ediyoruz. Ben bu ojeye bayıldım! Bu kasvetli havalarda içimi açıyor.

Koleksiyondaki diğer ojelerde yaşadığım sorunlar bunda da var tabiki. Soyulma hariç!! O nedense sadece Sun Worshiper'da oldu...

Bu ojeye Golden Rose 52 numaranın mat versiyonu diyebilirim sanırım. En sevdiğim ojeler listesinde yerini aldı...

Söylencek başka ne var bilmiyorum. Ben susuyorumki resimler konuşsun :p

towel boy toy 2



towel boy toy 3



towel boy toy 4

hnd

2 yorum:

çok güzelmiş bu renk çok yakışmış! iyi günlerde sürün :)

anammm yerim ben bu rengi,ne kadar sevimli bi renk bu bölee :))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More