1 Aralık 2010

Jo Malone- Yılbaşı 2010



YENİYIL HEDİYE LİSTESİ
Bir Jo Malone hediyesi kalıcı anılar yaratacak lüks bir yoldur.
Bu listeyi bir sonraki Jo Malone butiğini ziyaretinizde yanınızda
getirin ve Jo Malone Hediye Danışmanı ile görüşün. Jo Malone
Hediye Danışmanı tüm hediyelerinizin titizlikle mükemmel bir
biçimde paketlenmesini organize edecektir.

EN LÜX HEDİYELER

Deluxe Tea Box 980 TL
Fragrance Combining™ Mum 300g 375 TL
Lüx Mum 700 TL

KADINLAR İÇİN HEDİYELER

Banyo Yağı Koleksiyonu 200 TL
Farrow&Ball Seyahat
Mumu Koleksiyonu 210 TL
Cam Decanter Banyo Yağı 200ml 175 TL
Fragrance Chronicle™ 235 TL
Vücut Kremi 140 TL
Ev Mumu 125 TL
Cologne 100ml 215 TL
Duş Jeli 250ml 95 TL
Ev Mumu 125TL
Seyahat Mumu 75 TL

ERKEKLER İÇİN HEDİYELER

Cologne 100ml 215 Tl
Duş Jeli 250ml 95 TL
Vücut Losyonu 250ml 120 TL
Mum Koleksiyonu 165 TL
Cologne 100ml 215 TL
Ev Mumu 125 TL
Cologne Koleksiyonu 190 TL
Cologne 30ml her biri 110 TL
Cologne 100ml 215 TL
Vücut Losyonu 250ml 120 TL
Duş Jeli 250ml 95 TL

KÜÇÜK LÜKSLER

Seyahat Mumu 75 TL
Banyo Yağı 30ml 40 TL
Duş Jeli 100ml 45 TL
Vücut Losyonu 100ml 55 TL




-Basın bültenidir.-

hnd

3 yorum:

Arkadaşlar bir arkadaşımız basın bültenleri ile ilgili bir yorum bırakmış. Onaylamama rağmen yorum çıkmadı. Aynı fikirde olanlarınız varsa diye yorumu paylaşmak istiyorum sizlerle.

'Bence bu basın bülteni olayı blogunuzun havasını bozuyor. Normalde çok güzel, doğal yorumları olan bir blogken, bir reklamcının ya da pazarlamacının ağzından yazılmış bültenleri okuduğumda rahatsız oluyorum gerçekten. Oysa, kendi yazdığınız yazıları hep zevkle okuyorum... '

Kendi yorumlarımızı yazmaya devam ediyoruz zaten. Bunlardan hoşnut olmanız bizleri sevindiriyor. Fakat elimize geçtikçe basın bültenlerini de paylaşacağız. Sonuçta bunları da ilgi çekici bulan birileri var. Ama fikrinizi açıklıkla paylaştığınız için teşekkür ederiz. Elimizden geldiğince kişisel review ları aksatmamaya çalışıyoruz. Basın bültenleri gelirse paylaşılır gelmezse paylaşılmaz ama basın bültenleri var diyede kendi review larımızı yazmamazlık etmeyiz. Bunları buraya yazmamın sebebi, hem yorum bırakan arkadaş yorumunu yayınlamadığımızı düşünmesin diye, hem de aranızda onunla aynı fikirden olanlar varsa diye.
Hepinizi öpüyoruz!

basın bültenleri bence güzel ama postlarda düşen bi samimiyet, sıcaklık eksikliği var, neden bilmiyorum blogun enerjisi sönümlenmiş gibi hissediyorum, en sevdiğim bloglardan birisi oysaki hala da takip ediyorum ama o eski tadı yakalayamıyorum bi türlü.

Aslında olay şöyle, mesela sadece basın bültenlerini yayınlayan bazı bloglar var. Ara sıra kafama estiğinde bakıp çıkıyorum. Ama benim blogları, özellikle makyaj bloglarını okumaktaki amacım, kişilerin ürünlerle ilgili gerçek duygu ve düşüncelerine ve deneyimlerine ulaşmak. Basın bülteninde ışıl ışıl parlayan ürünler bazen gerçekte çok sönük ve başarısız olabiliyor.

Söylediğim gibi, blogu, blog yapan şey kişilerin deneyimlerini paylaşıyor olmak. Mesela bir kadın dergisinde çoğu zaman aynı sıcaklık yoktur. Sol sayfada bir ruj reklamı varken, sağ sayfada, rujlarla ilgili bir yazı ve o ruja övgüler sıralanır. Bunun derginin ticari ilişkisi çerçevesinde yapıldığını bilirsiniz. "Hıh" der geçersiniz.

Oysa blogta, insanlar ürünleri alır, dener, swatch yapar, artılarını ve eksilerini söyler. Sizin blogunuzda da, "evet gittim bu maskarayı aldım ama bence beş para etmez" ya da "bu ürünü kullandım ve gerçekten söylediğini vaad ediyor ve dudaklarımı dolgunlaştırdı çok başarılı" gibi yorumlara rastlayınca, daha önce aldığım kozmetik ürünlerle ilgili yaşadığım hayal kırıklıkları ya da beklentimi karşılama mutluluğu ile eşleştirebiliyordum. Oysa bir basın bültenindeki şu ifadeler "Bir Jo Malone hediyesi kalıcı anılar yaratacak lüks bir yoldur.
Bu listeyi bir sonraki Jo Malone butiğini ziyaretinizde yanınızda
getirin ve Jo Malone Hediye Danışmanı ile görüşün. Jo Malone
Hediye Danışmanı tüm hediyelerinizin titizlikle mükemmel bir
biçimde paketlenmesini organize edecektir." reklam kokuyor. O samimiyeti yakalamaya izin vermiyor.

Ne zaman, işin içine başka bir kalemden yazılmış, deneyime dayalı olmayan bültenler giriyor o zaman blogtaki sıcaklık kayboluyor diye düşünüyorum ben. Ama sanırım, yukarıdaki anonim yorum sahibinden başka böyle düşünen yok ki, kimseden ses çıkmadı.

Yine de yorumumu yayınlayıp, kendi görüşünüzü de yazdığınız için teşekkür ederim.

Sevgiler

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More