1 Aralık 2010

MAC- Venomous Villains- Maleficent

Selamlar
Hande şu sıralar blog ile ilgilenemediği için Venomous Villains koleksiyonunun ikinci yarısını ben yazacağım. Hande daha önce
Cruella de Vil ve Dr. Facilier'ı yazmıştı.
Bugünkü kötü kalpli karakterimiz Uyuyan Güzel'in Maleficent'ı. Bu seri 4ü arasında beni en çekenlerden biriydi.
Bu koleksiyondan ilk aldığım ürün Briar Rose isimli beauty powder.

briar rose

briar rose2

briar rose3

briar rose4


Işık yüzünden rengi tam çıkmadı ama resimdekinden biraz daha koyu ve biraz daha mor.


briar rose5

Beauty powder olduğu için aşırı pigmentli değil. Bu yüzden kutuda koyu durmasına rağmen cildinizde aşırı durmuyor.


briar rose6


Bu koleksiyondan 2. ve son ürünüm Revenge is Sweet isimli Lip Glass. Şişesinde çok ürkütücü bir mor gibi görünmesine rağmen oldukça transparan bir yapıya sahip. Sürüldüğünde çok hoş bir pembelik veriyor dudağa.


revenge is sweet

revenge is sweet2

revenge is sweet3

revenge is sweet5

revenge is sweet4


Bunların dışında koleksiyonda mineral farlar vardı. Ama geçen sene çıkan Style Black koleksiyonundakilere çok benzedikleri için onları pas geçtim. Ayrıca bu serinin ojeleri de oldukça popülerdi. Ama bana göre fazla yanar döner geldiler. Sonradan fikrimi değiştirirsem diye düşünüyordum ama Orly'de oldukça benzerleri olduğunu öğrenince onlardan da vazgeçtim. Kendimle gurur duyuyorum :D

Bu serinin rujlarından Violetta bende vardı ve daha önce burada yorumunu yazmıştım.

Yarın Evil Queen'i yazıp Venomous Villains dosyasını kapatacağız umarım :)

Öpüldünüzz!!

hnd

1 yorum:

revenge is sweet ismine bayıldım.keske dudağında da çekseydin dicektim ama baktım ki alttaymış direk aşık oldum.tam istediğim bi ton .simi de yok sanırım.eline sağlık harika post

visnetadindaa.blogspot.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More